اعلام شرایط فروش خودرو ام وی ام X55 پرو

ژیوار

مدیران خودرو شرایط فروش نقد و اقساط خودرو ام وی ام X55 پرو را اعلام کرد. متقاضیان خرید این اتومبیل باید از بیست و ششم شهریورماه به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، آن دسته از متقاضیان خودرو ام وی ام X55 پرو که مایل به خرید نقدی آن هستند باید در زمان ثبت نام، معادل 1 میلیارد و 471 میلیون و 400 هزار تومان بپردازند. متقاضیان خرید این خودرو به شکل اقساطی باید 60 درصد از مبلغ اصلی خودرو را پیش پرداخت و 40 درصد مابقی را از طریق تسهیلات منعطف تسویه کنند. مدت اقساط این خودرو منعطف است. متقاضیان در مدت 12 یا 24 یا 36 یا 48 یا 60 ماهه باید اقساط خرید این خودرو را بپردازند. سود انصراف و تاخیر برای این خودرو 12 درصد اعلام شده است. سه ماه بعد از ثبت نام و پیش پرداخت متقاضیان، خودرو به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

درباره خودرو ام وی ام X55 پرو

یکی از کراس اوورهای به روز و مدرن بازار ام وی ام X55 پرو است که توسط شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شده است. این خودرو با طراحی جذاب و مدرن و امکانات متنوع مورد توجه خانواده‌های زیادی قرار گرفته است. این خودرو با موتور چهار سیلندری 16 سوپاپ روانه بازار شد. حجم موتور این خودرو به هزار و 498 سی سی می‌رسد. این خودرو به امکاناتی مانند کیسه هوای جلو و جانبی، صفحه نمایش 10.25 اینچی لمسی، قابلیت اتصال با بلوتوث، قابلیت اشتراک گذاری اندروید، شش بلندگو، ترمز پارک برقی، سنسور پارک عقب و فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید و … مجهز شده است. این خودرو با ویژگی‌های فنی و امکانات گفته شده با جک اس5 و هایما اس5 رقابت می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز