اعلام زمان دقیق عرضه خودرو «ری را» به بازار + جزییات

ژیوار

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصولات ایران‌خودرو با تاکید بر قابل رقایت بودن خودروی ری‌ را با خودروهای وارداتی، گفت: تولید انبوه این محصول آغاز شده و از نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، مهدی رادمنش در نشست خبری امروز با محوریت محصول ری‌ را، گفت: پروژه K۱۲۵ که با محصول جدید ری‌را شناخته‌ شد پلتفرم جدید ایران‌خودرو است بعد از توسعه پلتفرم تارا، این پلتفرم در این شرکت توسعه داده شد و آینده محصولات ایران‌خودرو مبتنی بر پلتفرم‌ بر پایه ری‌را خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه محصولات متعددی براساس این پلتفرم طراحی می شود، اظهار کرد: ری را مطابق استانداردهای روز دنیاست و  در اجرای پروژه‌های بزرگی همچون ری‌ را در گروه صنعتی ایران‌ ‌خودرو، مکانیزم‌هایی به صورت طرح‌ جداگانه تعریف می‌شود. ساختارهای تعریف شده برای آن شامل چندین پروژه در سطوح مختلف است که در حوزه طراحی، صنعتی‌سازی، کیفیت، ساپکو (تامین قطعات)، شرکت‌های دانش‌بنیان تعریف شده است.

دریان سفر امید

رادمنش با بیان اینکه ری را سطح تجهیزات و ایمنی بالایی دارد، گفت: در فاز آغاز تولید انبوه، ۶٨ درصد ساخت داخل محقق شده که یکی از موفقیت‌های خوب این پروژه بوده است. همچنین در طول اجرای این پروژه‌ در حدود چهار همت سرمایه‌گذاری صورت گرفته که سرمایه‌گذاری بزرگی در زمینه توسعه محصول است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان