اظهارنظر جنجالی سرمربی انگلیسی درباره امباپه

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرمربی فوتبال انگلستان، هری ردنپ، در آستانه یورو ۲۰۲۴ مدعی شد کیلیان امباپه هنوز در حد اسطوره‌هایی مانند لیونل مسی و کریستیانو رونالدو نیست و همزمان از هری کین به‌عنوان بهترین بازیکن تورنمنت یورو نام برد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از گل، بلانکوس روز دوشنبه بالاخره به انتظارها پایان داد و خبر انتقال رسمی امباپه به رئال مادرید را به رسانه‌ها داد.

بیشتر بخوانید:

در این میان، ردنپ ۷۷ ساله، که از وی به‌عنوان مدیر افسانه‌ای لیگ برتر نیز یاد می‌شود، مدعی شد به نظرش این بازیکن ۲۵ ساله اصلا با فوق ستاره‌هایی مانند مسی و رونالدو هم رده نیست‌.

«او یک استعداد واقعی است اما با مسی و رونالدو هم ردیف نیست! امباپه ممکن است در یک بازی بهترین بازیکن زمین باشد و در بازی بعدی چیزی از او نبینید. بنابراین ترجیح می‌دهم یکی از بازیکنان انگلیس مانند هری کین، جود بلینگهام و فیل فودن را به‌عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب کنم.»

امباپه، کین، بلینگهام و فودن همگی فصول تماشایی را برای حضور در یورو پشت سر گذاشته‌اند و بهترین گزینه‌های برای کسب جایزه بهترین بازیکن تورنمنت به شمار می‌روند اما تنها با شروع مسابقات در ۱۴ ژوئن می‌توان آن‌ها را به درستی قضاوت کرد.

انتهای پیام

آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز