اسپاتیفای رفع فیلتر شد؟

ژیوار

برخی کاربران ایرانی از شب گذشته بدون اتصال به VPN امکان دسترسی به اسپاتیفای را دارند. این در حالیست که هنوز هیچ نهادی درباره این خبر واکنش نشان نداده است.

به گزارش کاماپرس، اسپاتیفای یک سرویس موسیقی، پادکست و ویدیویی دیجیتال است که به میلیون‌ها آهنگ و سایر محتواها از سراسر جهان دسترسی می‌دهد. این سرویس امکانات اولیه مانند پخش موسیقی به صورت کاملا رایگان ارائه می‌دهد، اما کاربران همچنین می‌توانند به Spotify Premium ارتقا یابند.

Spotify توصیه‌های مبتنی بر سلیقه کاربر را ارائه داده، امکان ساخت مجموعه‌ای از موسیقی و پادکست‌ها را فراهم کرده و در دستگاه‌های مختلفی از جمله کامپیوترها، تلفن‌ها، تبلت‌ها، بلندگوها، تلویزیون‌ها و خودروها در دسترس است.

شایان ذکر است که اسپاتیفای در 7 اکتبر 2008 راه‌اندازی شد و یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان سرویس‌های استریم موسیقی است.

دریان سفر امید

Spotify محتوای صوتی ضبط شده با حق تکثیر محدود را ارائه می‌دهد، از جمله بیش از 100 میلیون آهنگ و شش میلیون عنوان پادکست؛ از شرکت‌های ضبط موسیقی و رسانه‌ای.

این پلتفرم به عنوان یک سرویس freemium، ویژگی‌های اساسی با تبلیغات و کنترل محدود به صورت رایگان ارایه می‌دهد، در حالی که ویژگی‌های اضافی، مانند شنیدن موسیقی بدون اینترنت و شنیدن بدون تبلیغات، از طریق اشتراک‌های پرداختی نیز در آن فراهم است. کاربران می‌توانند بر اساس هنرمند، آلبوم یا ژانر موسیقی جستجو کرده و لیست‌های پخش خود را ایجاد، ویرایش و به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید:

در حال حاضر، سرویس پخش موسیقی Spotify به طور رسمی اعلام نکرده که محدودیت‌های مرتبط با دسترسی کاربران ایرانی را برداشته است.

گفتنی است که تا تابستان 1398، اسپاتیفای دسترسی کاربران ایرانی به سرویس خود را محدود کرده بود، اما در پایان شهریور 1398، این محدودیت برداشته شد. با این حال، کمتر از یک ماه بعد، Spotify در ایران فیلتر شد.

انتهای پیام

روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز