5 موقعیت شغلی استخدام مدیران خودرو در تیر 1403

استخدام مدیران خودرو در تیر 1403-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری مشترک در صنعت خودرو ایران شناخته می‌شود. این شرکت با پیاده سازی استانداردهای بین المللی توانسته جایگاه ویژه‌ای در وضعیت خودرو ایران به دست آورد. مدیران خودرو در موقعیت‌های شغلی مختلفی برای استخدام نیرو اقدام کرده است.

کاماپرس در این گزارش 5 موقعیت شغلی در مدیران خودرو با حقوق توافقی را معرفی می‌کند.

استخدام مهندس صنایع

مدیران خودرو به دنبال استخدام مهندس صنایع در رده سنی 22 تا 35 سال است. فرد مورد نظر شرکت باید به زبان انگلیسی و اکسل پیشرفته مسلط باشد. فارغ التحصیلان رسته مهندسی صنایع بدون سابقه کاری نیز می‌‎توانند برای استخدام در این موقعیت شغلی اقدام کنند.

استخدام مدیر مارکتینگ

مدیران خودرو برای استخدام مدیر مارکتینگ نیز آگهی منتشر کرده است. برای تصدی این شغل برخورداری از 7 سال سابقه کاری مرتبط و همچنین سابقه کاری مدیریتی لازم بوده و فرد باید 32 تا 43 ساله باشد. سطح زبان انگلیسی پیشرفته و مهارت‌های ارتباطی قوی نیز حائز اهمیت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

استخدام مدیر مالی

مدیران خودرو در موقعیت شغلی دیگری به دنبال استخدام مدیر مالی با 5 سال سابقه کاری است. برای شروع این همکاری سابقه کار مدیریتی، مدرک کارشناسی مالی، حسابداری یا اقتصاد و تسلط به زبان انگلیسی حائز اهمیت بوده و فرد باید 32 تا 43 سال سن داشته باشد.

استخدام کارشناس روابط عمومی

مدیران خودرو به کارشناس روابط عمومی 24 تا 38 ساله هم نیاز دارد. از موارد الزامی برای تصدی این شغل می‌توان به 3 سال سابقه کاری در گروه شغلی مشابه، زبان انگلیسی پیشرفته، تسلط به کپی رایتینگ و  تسلط به بازریابی شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد.

استخدام کارشناس بازرگانی داخلی

مدیران خودرو همچنین به دنبال کارشناس بازرگانی داخلی با برای استخدام است. این فرد باید دارای 3 سال سابقه کاری مرتبط بوده، مدرک کارشناسی مهندسی صنایع یا مهندسی مکانیک یا مدیریت، بازرگانی یا کسب و کار داشته باشد. سطح زبان انگلیسی متوسط نیز مهم است.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجامدیران خودرو
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز