استخدام عکاس در تهران با حقوق بالای 20 میلیون تومان

ژیوار

عکاسی یکی از بخش‌های مهم در حوزه تولید محتوا و ساخت آثار هنری به حساب می‌آید و بسیاری از مراکز به یک عکاس حرفه‌ای نیازمند هستند. بنابراین متقاضی زیادی برای این موقعیت شغلی وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش چند پیشنهاد استخدام عکاس در تهران با حقوق بالای 20 میلیون تومان را معرفی کرده است.

کارشناس عکاس؛ 18 تا 25 میلیون حقوق

یک مجموعه هنری در محدوده باغ آذری، به یک کارشناس عکاسی با داشتن مهارت در تنظیم نور عکاسی از محصولات رفله‌دار و دانش شناخت رنگ‌ها نیاز دارد. این عکاس باید خلاقیت و دید هنری در تعیین زاویه مناسب عکس‌برداری و مهارت کافی در استفاده از Adobe Photoshop  و Adobe Lightroom داشته باشد.

همچنین توانایی آماده‌سازی صحنه برای عکاسی از محصولات در استودیو و ویرایش عکس ها با استفاده از ابزارهای نرم‌افزاری مثل لایت‌روم و فتوشاپ را هم داشته باشد. این نیرو باید بتواند عکاسی دکوراتیو چیدمان هم انجام دهد. چنین عکاس تمام وقتی بین 18 تا 25 میلیون تومان حقوق دریافت خواهد کرد.

استخدام-عکاس-کاماپرس

دریان سفر امید

40 میلیون برای عکاس و ادیتور

یک مجموعه پزشکی و زیبایی برای تکمیل کادر محتوایی خود به عکاس و تدوینگر در محدوده جردن نیاز دارد. این مجموعه به فردی با توانایی کار تیمی و بسیار خلاق احتیاج دارد. شرایط کاری این پوزیشن به صورت سه روز در هفته تمام وقت و دو روز در هفته پاره وقت خواهد بود. از مزایای این موقعیت شغلی می‌توان به در نظر گرفتن صبحانه، ناهار، فضای استراحت، بیمه و هدایای مناسبتی اشاره کرد و تا 40 میلیون تومان حقوق ماهانه حقوق در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

عکاس محتوایی با حقوق 20 تا 30 میلیون تومان

شرکت تولید محتوایی در شهرک غرب به یک عکاس تولید محتوایی نیاز دارد تا هر روز از ده صبح تا 12 شب به صورت ساعات متغییر در مجموعه حاضر شود. این مجموعه با 5 سال سابقه کار، به نیرویی نیاز دارد تا آماده سفرهای کاری باشد. حقوق مورد نیاز برای این نیرو بین 20 تا 30 میلیون تومان خواهد بود.

حقوق عکاس و فیلمبردار 25 تا 35 میلیون تومان

در بین آگهی‌های استخدامی، مجموعه تبلیغاتی دیگری به دنبال عکاس و فیلمبردار است. از شرایط اولیه‌ی کار در این مجموعه تسلط کامل به ساخت ویدئوهای تبلیغاتی از محصولات، برقرار کردن ارتباط اجتماعی قوی با همکاران و سایر افراد و برخورداری از خلاقیت و دید هنری هنگام مشخص کردن زاویه دوربین عکاسی است. همچنین نیاز است تا فرد مورد نظر در حوزه فناوری‌های نوین به روز باشد و به فتوشاپ، پریمیر، کاموا و دیگر برنامه‌های ادیت عکس و فیلم مسلط باشد. حقوق این نیروی تمام وقت بین 25 تا 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

20 میلیون برای عکاس کلینیک زیبایی

یک کلینیک خدمات درمانی و زیبایی برای بخش تولید محتوای خود به عکاسی که کار ادیت هم انجام دهد نیاز دارد. این مجموعه از فردی با سابقه بیش از سه سال کار عکاسی و علاقه‌مند به کار تیمی دعوت به همکاری می‌کند. حقوق در نظر گرفته شده برای عکاس تمام وقت در این کلینیک زیبایی 20 میلیون تومان تعیین شده است.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز