استخدام در کافه و رستوران‌ های تهران با حقوق بالای 20 میلیون تومان

استخدام-کافه-رستوران
ژیوار

کافه و رستوران‌های سطح شهر تهران هر روز با انواع مدل‌ها و نوآوری‌های مختلف در حال گستردگی بیشتر است. بر همین اساس نیاز به نیروهای حرفه‌ای آنها هم بیشتر از گذشته شده است.

کاماپرس در این گزارش استخدام در کافه و رستوران‌های تهران با حقوق بالای 20 میلیون تومان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مدیر رستوران با ماهی 35 میلیون

رستورانی واقع در شهرک غرب برای جذب مدیر رستوران اعلام نیاز کرده است. یکی از مهم‌ترین شرایط برای جذب چنین نیرویی تجربه کاری بالا و دانش کافی برای آموزش به پرسنل است. ساعت کاری این مجموعه از 12 ظهر تا 12 شب در نظر گرفته شده است. چنین پوزیشنی علاوه بر در نظر گرفتن بیمه و وعده غذایی روزانه، مرخصی ماهانه و اف هفتگی هم دارد. برای چنین نیرویی ماهانه 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

پرداخت حقوق 20 میلیون برای منابع انسانی کافه رستوران

یکی از کافه رستوران‌های غرب تهران برای مدیر منابع انسانی به دنبال نیرو است. این رستوران با گنجایش 800 نفر در قسمت عادی و 250 نفر در قسمت وی آی پی و با سرو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و فست فود از رستوران های خاص تهران به شمار می رود. فرد مورد نظر باید تسلط کافی بر پیاده سازی فرآیند جذب و استخدام، برنامه ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی را داشته باشد. برای چنین پوزیشنی ماهانه حقوقی از 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کافه-رستوران-استخدام-کاماپرس

دریان سفر امید

حقوق آشپز رستوران ایتالیایی از 20 میلیون

یکی از رستوران‌های ایتالیایی درمجموعه باملند به آشپز ماهر در زمینه غذاهای ایتالیایی نیاز دارد. چنین نیرویی باید علاوه بر خلاقیت در پخت غذا، توانایی مدیریت آشپزخانه را داشته باشد. ساعت کاری این نیرو از 12 ظهر تا 12 شب تعیین شده و 4 روز در ماه هم مرخصی خواهد داشت. همچنین ناهار و شام نیروها هم بر عهده رستوران خواهد بود. برای این نیرو حقوق از 20 میلیون تومان در نظر گرفته شده که قابل افزایش است.

بیشتر بدانید:

استخدام حسابدار رستوران با حقوق ماهانه 35 میلیون تومان

یکی از رستوران‌های معروف تهران به یک حسابدار با تجربه در دفتر رستوران نیاز دارد. از شرایط این پوزیشن داشتن مدرک کارشناسی ارشد حسابداری و 5 سال سابقه کار حسابداری در رستوران قید شده است. در کنار آن نیاز است تا این نیرو تسلط کافی به نرم افزارهای سپیدار و سیما داشته باشد. حقوق در نظر گرفته شده برای کار در این محیط دوستانه 35 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

20 میلیون برای سوپروایزر رستوران

در بین آگهی‌ها رستوران دیگری در تهران، برای جذب سوپروایز آگهی داده است. این نیرو علاوه بر داشتن تجربه در حوزه رستوران و فست فود باید کاملا منظم، مسئولیت پذیر و کاریزماتیک باشد. همچنین شرایط سنی برای این کار 28 الی 45 اعلام شده است. ساعت کاری این پوزیشن شناور است و فرد علاوه بر بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی، هدایای مناسبی هم دریافت خواهد کرد. حقوق در نظر گرفته شده برای این کار 20 میلیون تومان خواهد بود.

سرپرست انبار با بیش از 20 میلیون حقوق

برای سرپرست انبار رستورانی در محله اندرزگو، آگهی جذب منتشر شده است. از شرایط جذب چنین نیرویی آشنایی با سیستم سپیدار و سیما و برنامه آفیس قید شده است. همچنین این نیرو باید به سیستم انبار گردانی تسلط داشته باشد و منظم و مسئولیت پذیر باشد. این نیروی تمام وقت علاوه بر حقوق و بیمه یک وعده غذای گرم هم دریافت می‌کند. ساعت کاری سرپرست انبار 7 صبح تا 4 بعد از ظهر خواهد بود. حقوق در نظر گرفته شده از 20 میلیون شروع می‌شود.

حقوق 20 میلیون تومانی برای گارسون

در یکی از مرکز خریدهای معروف تهران، کافه رستورانی با همان نام، به نیروی گارسون نیاز دارد. از مهم‌ترین شرایط جذب نیرو، آشنایی به آداب هتلداری و برخورد خوب است. همچنین علاوه بر سابقه کار حرفه‌ای در نوع سفارش گیری باید روش‌های جدید را هم دنبال کند. شیفت کاری به صورت چرخشی خواهد بود و حقوق در نظر گرفته شده از 20 میلیون تومان شروع می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز