استخدام برنامه نویس خانم با حقوق بالای 40 میلیون تومان در تهران

استخدام برنامه نویس خانم
ژیوار

برنامه‌نویسی یکی از پول‌سازترین شغل‌های است که امروزه جوانان زیادی را به سمت خود کشانده است. این ویژگی شغل برنامه‌نویسی سبب شده که بسیاری از زنان تهرانی به دنبال فرصت‌های شغلی در این حوزه باشند. شما هم اگر مهارت برنامه‌نویسی دارید و چند سالی به عنوان برنامه‌نویس کار کرده‌اید، احتمالا جزو این دسته از زنان تهرانی هستید. در این صورت، باید با فرصت‌های شغلی جدید برنامه‌نویسی با درآمد بیش از ۴۰میلیون تومان آشنا شوید.

کاماپرس در این گزارش، ۵ فرصت‌ شغلی در زمینه برنامه نویسی و شرایط لازم برای آنها را بررسی می‌کند.

برنامه‌نویس Next.js با حقوق تا ۴۵میلیون تومان

اگر حداقل ۳ سال تجربه در توسعه فرانت‌اند دارید و بر React و Next.js مسلط هستید، می‌توانید در شرکتی در محدود میدان ولیعصر تهران استخدام شوید. برای به دست آوردن این موقعیت شغلی باید توانایی خود در رهبری تیم توسعه فرانت‌اند و تضمین تحویل به‌موقع و با کیفیت پروژه‌ها را اثبات کنید. همچنین باید بتوانید تیم تحت سرپرستی خود را برای بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایت‌ها و برنامه‌های وب به بهترین شکل هدایت کنید.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌نویس Laravel با درآمد بیش از ۵۰میلیون تومان

این فرصت شغلی در محدوده شهران تهران مخصوص برنامه‌نویس خانم یا آقای بک اند PHP Laravel است. برنامه‌نویس مورد نظر این شرکت باید به برنامه‌نویسی شیء‌گرا (SOLID)، OOP و MVC، فریم‌ورک لاراول و مانند آن مسلط باشد و تجربه کار با سیستم کنترل نسخه GIT را داشته باشد. حداقل ۲ سال تجربه کار حرفه‌ای با PHP و Laravel نیز از جمله شرایط استخدام در این موقعیت شغلی است.

دریان سفر امید

برنامه‌نویس JavaScript Full Stack Developer با درآمد عالی

شرکتی در محدوده ونک تهران از برنامه‌نویس‌های خانم و آقا JavaScript Full Stack Developer با سطح مهارت متوسط و سابقه کار قابل قبول دعوت به همکاری می‌کند. این شغل تمام‌وقت ۳۰ تا ۵۰میلیون درآمد ماهانه و امکان دورکاری دارد. برای استخدام در این موقعیت شغلی باید توانایی تحویل گرفتن سورس کد و مطالعه آن جهت توسعه پروژه و تسلط به نرم‌افزارهایی مانند AWS و لینوکس را داشته باشید.

استخدام برنامه‌نویس Backend Javascript در صرافی

یک صرافی آنلاین در منطقه فردوسی تهران برنامه‌نویس Backend Javascript خانم و آقا استخدام می‌کند. کدنویس ارشد Node.js که در این موقعیت شغلی استخدام می‌شود، باید سابقه کار قابل قبول داشته باشد تا درآمد ماهانه ۲۵ تا ۴۰میلیون تومان از کار در این صرافی به دست آورد.

برنامه‌نویس ارشد

برنامه‌نویس ارشد با حقوق تا ۴۵‌میلیون در تهران

اگر برنامه‌نویس ارشد PHP Full Stack هستید و می‌توانید هر ماه حدود ۱۵۶ ساعت کار کنید، این موقعیت شغلی برای شما مناسب است. شرکتی که برای این فرصت شغلی آگهی داده اعلام کرده که همه پروژه‌هایی که برنامه‌نویس‌ها باید انجام بدهد، بین‌المللی و به زبان‌های خارجی هستند. این کار به صورت دورکاری و غیرحضوری نیز انجام می‌شود و تمرکز اصلی آن بر لاراول است. تسلط بر کار با انواع API جهت اتصال پلتفرم‌ها و سرویس‌های پلتفرم‌های مختلف در یک سیستم، تسلط بر MYSQL و آشنایی با OOP & MVC و سیستم‌های Scrap دیتا نیز از جمله شرایط به دست آوردن این موقعیت شغلی هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : ای استخدامجاب ویژنجابینجا
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز