از کجا بلیط استخر با تخفیف ویژه بخریم؟

سایت-تخفیف-استخر-کاماپرس
ژیوار

یکی از تفریح‌های مورد علاقه در فصل تابستان، شنا کردن و استخر است. از کودک گرفته تا بزرگسال، علاقه خاصی برای این تفریح و ورزش قائل هستند. با این وجود بسیاری از مجموعه‌های تفریحی و استخرها تخفیفات ویژه‌ای برای خرید بلیط در نظر می‌گیرند.

کاماپرس، در این گزارش چند سایت مختلف که می‌توان از آن با تخفیف ویژه بلیط خرید را معرفی می‌کند.

پول تیکت با هزاران تخفیف در سراسر کشور

یکی از سایت‌های تخفیفی برای خرید بلیط استخر پول تیکت است. این سایت انواع استخر و مراکز ماساژ در تهران و شهرهای دیگر را که از 10 تا بیش از 60 درصد تخفیف گذاشته‌اند را معرفی می‌کند. به طور مثال در بین استخرهای روباز چهار فصل، کم‌ترین تخفیف‌ها مختص استخر پارک شهید حمزه شیراز و ملت مشهد با 21 و 15 درصد است. همچنین در این سایت استخر هتل پارسیان تهران با 25 درصد تخفیف نیز آگهی شده است. بلیط استخرپارک آبی شهرک غرب و وکیل آباد مشهد، قم و اصفهان را در این سایت می‌توان با تخفیف 10 تا 34 درصد تهیه کرد. این سایت حتی کلاس‌های آموزشی شنا در اقصی نقاط ایران را که شامل تخفیف می‌شود هم معرفی می‌کند.

استخر-تخفیف-بلیط-کاماپرس

پولرو و تخفیف‌های باور نکردنی

در بین سایت‌های مختلف خرید بلیط استخر با تخفیف، سایت پولرو هم تخفیف‌های بسیاری را برای شما در نظر گرفته است. اینجا هم امکان خرید بلیط تخفیف دار استخرهای پارک آبی و روباز وجود دارد و حتی کلینیک‌های ماساژ که تخفیف می‌گذارند را معرفی می‌کند و میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان را هم اعلام می‌کند.  از بین استخرهای مختلف این سایت، کم‌ترین تخفیف‌ها برای استخر روباز پدیده کرج و اسد آباد همدان است که هر دو در این سایت 10 درصد تخفیف دارد. استخر کار و کوشا کرمانشاه و استخر کریم خان زند ملایر هم 25 درصد تخفیف دارد، البته ظرفیت تمام این تخفیف‌ها به سرعت پر می‌شود و باید در کم‌ترین زمان برای خرید بلیط استخرهای مختلف ایران در این سایت اقدام کرد.

دریان سفر امید

استخر یار، سایت تخصصی برای خرید بلیط با تخفیف

سایت تخصصی استخرهای ایرانیان با نام استخر یار، مانند دیگر سایت‌ها تمام تخفیف‌ استخرهای کشور را پوشش می‌دهد. همچنین سانس‌های مختلف با میزان رضایت مندی مراجعه کنندگان را هم با جزئیات اعلام می‌کند. از بین استخرهای مختلف، استخر حامی تهران، مهتاب در اصفهان، بهشت مادران تهران، نشاط مشهد، الغدیر اراک و نور کرج از جمله جاهای تخفیف دارد در صفحه اصلی این سایت هستند که می‌توان بلیط آن را تهیه کرد.

بیشتر بخوانید:

نت برگ، مناسب برای تخفیف‌های فراوان

یکی دیگر از سایت‌های همیشگی برای تخفیف، نت برگ است که برای خرید بلیط  استخر با قیمت پایین‌ترهم می‌توان آنجا اقدام کرد. از استخر پردیسان شهرک گلستان تا بلوط ولنجک و استخر شهرک امید و استخر روباز آریا در فردیس هر کدام با تخفیف‌ بلیط‌های بیش از 10 درصد فروخته می‌شود. در کنار این تخفیف کلاس‌های شنا با میزان کیفیت آنها هم معرفی می‌شود که بلیط تمام بلیط‌هادر عرض چند ساعت تمام می‌شوند.

سایت تخفیفان و معرفی بهترین استخرهای موجود

سایت دیگری که همیشه پیشنهاد تخفیف‌های جالبی برای متقاضی‌های استخر دارد، تخفیفان است. این سایت هم تقریبا علاوه بر معرفی استخرهای خوب و با کیفیت، تخفیف‌های خوب برای خرید بلیط را هم معرفی می‌کند. به طور مثال در بین تازه‌ترین تخفیف‌هایش استخر هودین و هورام در تهرانسر، آفتاب قدس شهرک غرب، استخر هتل اوین، استخر روباز اکباتان و استخر روباز و چهار فصل باشگاه انقلاب دیده می‌شوند که هر کدام بین 14 تا 32 درصد تخفیف دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : استخریارپول تیکتتخفیفاننت برگ
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

24 دیدگاه برای “از کجا بلیط استخر با تخفیف ویژه بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز