شرایط طلایی دریافت وام 200 میلیونی بانک کشاوزی با اقساط 7 میلیون تومانی

آریاک سفر

بانک کشاورزی بر اساس رسالت خود در راستای توسعه و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی، طرح تسهیلاتی به نام «بسته گندم» را تدارک دیده است. سقف این وام به 200 میلیون تومان می‌رسد.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلندمدت، کوتاه مدت یا قرض الحسنه افتتاح کنند. متقاضیان باید حداقل به میزان سه ماه یا حداکثر به مدت 12 ماه میانگین حساب ایجاد کنند. طی این مدت و در طول زمان بازپرداخت به مشتریان سود پنج درصدی پرداخت می‌شود. سود حساب‌های بلندمدت یک ساله و سه ساله بین 20.5 تا 22.5 درصد تغییر می‌کند. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید اعتبار شغلی داشته باشند و ضامن رسمی هم به بانک معرفی کنند. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد و سقف زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

با توجه به شرایط مذکور، میزان هر قسط این تسهیلات به 7 میلیون و 130 هزار تومان می‌رسد. کل سود وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن هم 256 میلیون و 799 هزار تومان اعلام شده است.

دریان سفر امید

بانک کشاورزی با چه هدفی فعالیت خود را آغاز کرد؟

یکی از بانک‌های تخصصی کشور، بانک کشاورزی است که با هدف حمایت از بخش کشاورزی و زیرشاخه‌های آن فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در زمینه ارائه انواع خدمات بانکی مجاز به اقشار کشاورز و دیگر گروه‌های فعال کشور پیشگام است. خدمات سپرده‌ای، تسهیلاتی، چک الکترونیک، محاسبه سود سپرده‌ها، سامانه‌های تسهیلاتی، درخواست درگاه پرداخت الکترونیکی، اینترنت بانک، رمز پویا و … برخی از خدمات این مجموعه هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک کشاورزی
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان