ارکیده کارت، یک پاداش سازمانی جذاب و همه‌پسند

ارکیده کارت-کاماپرس
ژیوار

منابع انسانی از مهم‌ترین دارایی‌های یک شرکت یا سازمان هستند که جلب رضایت آن‌ها، کلید موفقیت و پیشرفت شرکت خواهد بود. برای همراه و همدل کردن کارمندان یک شرکت، پاداش سازمانی یکی از بهترین انتخاب‌ها است که احساس رضایت و شادی کارمندان را به همراه دارد. اما بهترین هدیه به عنوان یک پاداش سازمانی چیست؟ در واقع چه چیزی را می‌توان برای هدیه و پاداش سازمانی در نظر گرفت تا بتوان رضایت تمامی کارمندان را به دست آورد؟!

کارت‌های ارکیده، دادن حق انتخاب به کارمندان

هر چیزی را هم که برای هدیه دادن انتخاب کنید، باز هم نمی‌توان تمامی کارمندان با سلیقه‌های مختلف را راضی کرد، پس بهتر است که انتخاب را به خود آن‌ها بسپارید! ارکیده کارت انتخابی جذاب برای نیروهای سازمان شما است تا بتوانند در زمان دلخواه خود از اعتبار کارت استفاده کنند. با هدیه دادن کارت‌های ارکیده می‌توان کلیه خدمات رستوران‌کافه‌های ارکیده در تمامی شعب یعنی تهران و دیگر شهرها را مورد استفاده قرار داد.

تنوع کارت‌های ارکیده

مجموعه ارکیده دست شما را در انتخاب باز گذاشته و کارت‌های خود را به دو شیوه مختلف طراحی کرده است که یکی از آن‌ها با اعتبار مشخص بوده و دیگری قابل شارژ است.

  • ارکیده کارت: شارژ اولیه با مبلغ دلخواه، امکان شارژ مجدد، شخصی‌سازی کارت با متن و لوگو دلخواه شما، پنل اختصاصی برای بررسی حساب و شارژ مجدد
  • هدیه کارت: سه مبلغ 500 هزار تومان، یک میلیون تومان و دو میلیون تومان، با رنگ‌های سفید، آبی و مشکی

شما می‌توانید ارکیده کارت با امکان شارژ مجدد را انتخاب کنید و هر زمان که قصد دادن پاداش و هدیه به کارمندان خود را داشتید، تنها کافی است تا کارت آن‌ها را شارژ کنید. انتخاب مبلغ شارژ نیز کاملا به نظر شما بستگی دارد؛ چه چیزی از این بهتر!

ارکیده کارت-کاماپرس

دریان سفر امید

سالن اختصاصی، خدمتی از ارکیده

مجموعه رستوران‌کافه‌های ارکیده در شعب مختلف، فضایی را به عنوان سالن‌های اختصاصی در نظر گرفته است که برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های شما بهترین انتخاب خواهد بود. گل‌آرایی، اجرای موسیقی زنده، سرو منو غذایی متنوع، فضای بازی کودک و ویلچر برای افراد مسن، برخی از امکاناتی است که مجموعه ارکیده در سالن‌های اختصاصی فراهم کرده تا بیشترین راحتی را برای مهمانان شما به ارمغان آورد.

این سالن‌ها به دو صورت باز و سرپوشیده بوده و ظرفیت هر تعداد مهمان را دارند. شما می‌توانید سفارش کیک، شیرینی و میوه را نیز به ارکیده بسپارید تا درباره مهمانی و مراسم خود هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشید.

جشن پایان سال سازمانی-کاماپرس

برگزاری جشن پایان سالن سازمانی در ارکیده

برای مراسمی مثل شعبانیه، رمضان، عید فطر، جشن پایان سال سازمانی و یا عید نوروز، سالن‌های اختصاصی ارکیده در شعب مختلف این رستوران، یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شما است. یک مهمانی جذاب با تنوعی از بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی، از جمله بهترین هدیه‌ها و پاداش‌هایی است که می‌توانید برای نیروها و کارمندان خود در نظر بگیرید. شما می‌توانید متناسب با نیاز خود از خدمات سالن‌های اختصاصی ارکیده استفاده کرده و سالن را برای هر تعداد مهمانی که در نظر دارید، رزرو کنید.

بهترین پاداش سازمانی با کارت‌های ارکیده

مجموعه رستوران‌های ارکیده، در تهران و دیگر شهرهای ایران، دارای ۱۰ شعبه فعال بوده و معروف است به خاطره‌سازی! زمانی که کارت‌های ارکیده را برای پاداش سازمانی نیروهای شرکت خود در نظر می‌گیرید، به آن‌ها این فرصت را می‌دهید تا در جمع خانواده یا دوستان خود، خاطراتی خوش را رقم بزنند و با خوردن بهترین غذاها در فضای زیبای رستوران لذت ببرند. به خاطر داشته باشید که یک هدیه و پاداش سازمانی مناسب، افزایش راندمان کاری شرکت شما را به دنبال خواهد داشت.

نحوه سفارش کارت‌های ارکیده

دو راه ساده و سریع برای سفارش کارت‌های ارکیده پیش روی شماست. اول آنکه از طریق سایت رستوران‌کافه‌های ارکیده سفارش خود را ثبت کنید. در کنار آن می‌توانید با شماره  87700850 -021 داخلی 114 تماس بگیرید. کارشناسان پشتیبانی رستوران‌کافه‌های ارکیده راهنمایی لازم برای خرید این محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : رستوران ارکیده
نهال گشت
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز