چگونه ارز دیجیتال را به ریال تبدیل کنیم؟

رمزارز-کاماپرس
ژیوار

این روزها بازار ارز دیجیتال بین مردم سراسر جهان داغ شده و پا به پای ارز فیات در حال رشد هستند. از این رو خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر رمزارزها مهم رونق دارد. در هنگام خرید و فروش رمزارز های مختلف و تبدیل آن‌ها به پول فیات باید سرمایه گذاران اطلاعات کافی داشته باشند، زیرا کلاهبرداری در این عرصه بسیار زیاد شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از صرافی، خرید و فروش ارز دیجیتال به چند دلیل مهم مورد توجه مردم قرار گرفته است. یکی از دلایل عمده توجه مردم به این ارزها، سرعت است زیرا افراد در عرض چند دقیقه می‌توانند ارز دیجیتال مورد نظر خود را در هر جای دنیا بدون کاغذبازی و سپری کردن مراحل اداری طولانی مبادله کنند. دلیل دیگر برای توجه به این بازار امنیت بالای آن است. با وجود رمزارزها دیگر لازم نیست که مشتریان بانک پول نقد حمل کنند و خطرات و ناامنی‌های مختلف، اعم از دزدی، گم شدن پول و … را به جان بخرند. معاملات بر بستر شبکه بلاکچین بسیار امن بوده و هزاران کاربر گره‌های این شبکه را تشکیل می‌دهند. ضمنا هیچ نهاد دولتی یا خصوصی شبکه بلاکچین را کنترل نمی‌کند و به همین دلیل تنها خرید و فروش رمزارز بین دو فرد متقاضی این کار صورت می‌گیرد و در این خصوص هم دغدغه‌ای وجود ندارد.

اما با وجود تحریم‌ها و مشکلات پیرامون آن، کاربران ایرانی به راحتی امکان خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و دیگر ارزها را ندارند و امکان تبدیل این دارایی‌ها به ارز فیات برای آن‌ها اندکی دشوار به نظر می‌رسد. این روزها وبسایت صرافی شرایطی را فراهم کرده تا افراد در این بستر به راحتی امکان خرید و فروش ارز دیجیتال و تبدیل آن به ریال را داشته باشند.

ساده‌ترین روش تبدیل رمزارز به پول فیات

بر اساس اطلاعات موجود، افرادی که قصد تبدیل ارز دیجیتال به ریال را دارند باید با صرافی‌ها یا اشخاص معتبر برای تبدیل این ارز در ارتباط باشند. در صورتی که فرآیند تبدیل رمزارزها از طریق درگاه معتبری صورت نگیرد، احتمال کلاهبرداری و مشکلات بعدی آن وجود دارد. به همین دلیل افراد تازه کار باید فعالیت خود در حوزه کریپتو را از یک درگاه مشخص آغاز کنند و تمام جوانب را در نظر بگیرند تا دچار ضرر نشوند.

افرادی که قصد تبدیل رمزارزها به ریال را دارند باید ابتدا ثبت نام و احراز هویت را در یکی از صرافی‌های معتبر انجام داده و سپس به مبادله رمزارز مورد نظر خود با پول فیات بپردازند.

دریان سفر امید

پول فیات-کاماپرس

ویژگی‌های مهم وبسایت صرافی را بشناسید

کاربران تازه کار برای داشتن اطلاعات بیشتر از بازار رمزارزها و معامله مناسب بهتر است به وبسایت صرافی مراجعه کنند. این وبسایت هر روز قیمت رمزارزهای مختلف را به همراه نمودار تحلیلی و میزان تغییرات آن‌ها به روزرسانی کرده و اطلاعات را کامل و جامع در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. ضمنا کاربران قبل از هر نوع خرید و فروش ارز دیجیتال می‌توانند با تماس تلفنی هر روز از ساعت 12 ظهر تا 10 شب با پشتیبانی این مجموعه ارتباط داشته باشند. هر کاربری با مراجعه به وبسایت صرافی اطلاعات خوبی در حوزه رمزارزها کسب می‌کند. صفحه اول این سایت برخی سفارش‌های کاربران را در یک شبانه روز گذشته نشان می‌دهد.

این سایت هر ساله به منظور تمجید از مشتریان فعال وبسایت خود جوایز ویژه‌ای به آن‌ها اهدا می‌کند. جایزه ویژه سالیانه سه کاربر این وبسایت به ترتیب یک واحد کامل بیت کوین، 20 واحد اتریوم و 30 هزار واحد ریپل است. هم اکنون این درگاه 243 هزار و 294 کاربر فعال دارد. براساس اطلاعات موجود در وبسایت صرافی، تعداد تراکنش‌های این مجموعه، 3 میلیون و 207 هزار و 383 و تعداد سفارش‌ها، 12 میلیون و 684 هزار و 833 مرتبه اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
روکش مارال
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز