ارزان‌ ترین یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی

Woman choosing food in modern fridge at home-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یخچال فریزر دوقلو، با گنجایش بالا و در عین‌حال قیمت به مراتب پایین‌تر، توان رقابت با یخچال‌های ساید بای ساید را دارد؛ این نوع یخچال‌، در مقایسه با یخچال‌های ساید بای ساید، بسیار به صرفه‌ و اقتصادی‌تر است. یخچال‌های تک بخشی نیز دیگر نمی‌توانند پاسخگوی نیاز خانواده‌های متوسط و پرجمعیت باشند و به همین دلیل استقبال از یخچال و فریزرهای دوقلو بالا رفته‌ است. این نسل از یخچال‌ها متناسب با فضای آشپزخانه قابلیت سازگاری دارند و در صورت لزوم، امکان جداسازی یخچال از فریزر در دکور آشپزخانه وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی را معرفی می‌کند.

یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل FN15D-RH15D

قیمت این مدل یخچال امرسان هنگام تهیه این گزارش حدود 31 میلیون و 400 هزارتومان برآورد می‌شود. گنجایش این یخچال و فریزر در مجموع 529 لیتر است. این محصول با برخورداری از قابلیت نوفراست، دغدغه یخ‌بستن فضای یخچال و فریزر را برای کاربران از بین برده‌است. این مدل یخچال دارای آبسردکن و یخساز دستی، هفت طبقه یخچال، چهار طبقه روی درب یخچال و یک کشو مخصوص میوه و سبزیجات است.

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل FN15DRH15D-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل FN15DRH15D

قیمت حدودی این مدل یخچال و فریزر 31 میلیون و 400 هزار تومان گزارش شده‌ و در سه رنگ سفید، طوسی و تیتانیومی عرضه می‌شود. این محصول 529 لیتر گنجایش دارد. یخچال مذکور  از دو عدد جایخی با قابلیت انجماد سریع برخوردار است و با رده A انرژی کم مصرف تلقی می‌شود. طبقات این محصول از جنس شیشه نشکن و نسبت به ضربه مقاوم است. این مدل یخچال، با برخورداری از سیستم عیب‌یاب هوشمند، در صورت بروز مشکل، به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن عیب‌یابی می‌شود.

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل FN15DRH15D-کاماپرس

یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل 1416

این یخچال و فریزر با قیمت حدودی 31 میلیون و 415 هزارتومان به فروش می‌رسد. یخچال مذور با گنجایش کلی 529 لیتری، جادار محسوب شده و از لحاظ فضای ذخیره‌سازی می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های متوسط و پرجمعیت باشد. این یخچال در برابر برفک مقاوم است و نیازی به برفک‌زدایی ندارد. یخچال و فریزر دوقلو امرسان از نسل جدید کمپرسورهای اینورتر برخوردار است و به همین دلیل، دمای داخل یخچال را به طور اتوماتیک، متعادل نگه می‌دارد.

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل 1416-کاماپرس

یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل 15D

این یخچال را می‌توان با قیمت حدودی 31 میلیون و 800 هزارتومان خریداری کرد. این مدل یخچال از هفت طبقه داخل یخچال، چهار طبقه روی درب یخچال و یک کشو تشکیل شده و از این نظر مناسب خانواده‌هایی است که تنوع مواد غذایی از جمله مربا و ترشی دارند. همچنین کاربران می‌توانند با استفاده بهینه از هفت طبقه موجود در بخش فریزر با قابلیت درب کشویی، مواد گوشتی و پروتئینی را به طور کامل از یکدیگر جدا نگه دارند.

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی امرسان مدل 15D-کاماپرس

یخچال فریزر دوقلو 30 فوتی جی پلاس مدل GRF-P2720S

این مدل یخچال و فریزر با قیمت حدودی 49 میلیون و 200 هزارتومان عرضه می‌شود. این یخچال 155 کیلوگرم وزن دارد و گنجایش کلی یخچال و فریزر 551 لیتر است. این محصول با برخورداری از کمپرسور هوشمند اینورتر بسیار بادوام بوده و در کنار کاهش مصرف برق، موجب آسیب کمتر به محیط زیست می‌شود. این مدل یخچال و فریزر جی پلاس از فناوری سرمایش سریع نیز برخوردار است و حفظ تازگی و سلامت مواد غذایی شما را تضمین می‌کند.

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوتی جی پلاس مدل GRF-P2720S-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب سنتردیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز