معرفی 5 مدل یخچال فریزر دوقلو کم مصرف در بازار

یخچال فریزر دوقلو

مصرف برق در سال‌های گذشته به یک چالش‌ جدی برای خانواده‌‌های ایرانی تبدیل شده است و به همین دلیل انتخاب یک یخچال کم‌مصرف که در عین حال کیفیت مناسبی نیز داشته باشد، اهمیت زیادی دارد. از طرف دیگر برخی از این محصولات کم مصرف به صورت یخچال فریزر دوقلو طراحی شده که نیاز به یخچال و فریزر را همزمان پاسخ می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش با جست‌وجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی کم‌مصرف‌ترین مدل‌های مختلف یخچال فریزر دوقلو پرداخته است که همه از رده مصرف انرژی A+ برخوردارند.

یخچال فریزر دوقلو دوو مدل DLR-2030 / DLF-2030

یخچال فریزر دوقلو مدل DLR-2030 / DLF-2030 دوو ۴۰ فوت دارد و در زمان انتشار این گزارش به قیمت 53 میلیون و 500 هزار تومان به‌ فروش می‌رسد. این یخچال از فیلتر تصفیه آب و سامانه گردش هوای چندگانه برخوردار بوده و قابلیت یخ‌سازی اتوماتیک دارد.

ارتفاع مدل DLR-2030 / DLF-2030 ۱۸۰ سانت و عرض آن ۱۲۰ سانتی‌متر است. ظرفیت ۴۰ فوتی این یخچال یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌رود که برای خانواده‌های پرجمعیت و رستوران‌ها یک گزینه مناسب است.

یخچال فریزر دوو

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

یخچال فریزر دوقلو اسنوا مدل SN6-1018 / SN5-1018

مدل SN6-1018 / SN5-1018 یخچال فریزر اسنوا از کمپرسور نسل جدید High Efficiency استفاده می‌کند که باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش بازده عملکرد می‌شود. این یخچال همچنین از سیستم سرمایش هوشمند بهره‌ می‌گیرد که سرما را به‌صورت یکنواخت در تمام نقاط یخچال پخش می‌کند. البته سیستم بدون برفک این مدل مانع تشکیل یخ و برف در داخل یخچال می‌شود.

طراحی این یخچال به‌نوعی است که شما می‌توانید در یخچال را به‌راحتی و بدون وارد کردن فشار زیاد باز کنید. ارتفاع این دستگاه 180 و عمق آن 68 سانتی‌متر است و هر قل هم 59 سانتی‌متر پهنا دارد. این یخچال فریزر دوقلو با قیمت 37 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

یخچال فریزر اسنوا

یخچال فریزر دوقلو دیپوینت مدل Explore

در مدل ۳۵ فوتی explore دیپوینت، ظرفیت یخچال 450 لیتر و ظرفیت فریزر 340 لیتر است. این یخچال از فناوری نوفراست بهره می‌گیرد که مانع از ایجاد برفک می‌شود. ارتفاع مدل explore دیپوینت 180 و عمق آن 78 سانتی‌متر است، هر قل آن نیز 60 سانت پهنا دارد. این یخچال چهار طبقه، دو کشو و پنج طبقه روی در دارد و با فضایی که  این مدل در اختیارتان می‌گذارد، دیگر از بابت فضای یخچال نگرانی نخواهید داشت. دیپوینت هم یکی دیگر از برند‌های ایرانی است و این محصول با قیمت 72 میلیون تومان عرضه می‌شود.

یخچال فریزر دیپوینت

یخچال فریزر دوقلو هیوندای مدل 7071

مدل 7071 یخچال فریزر هیوندای دو دستگاه جدا از هم است که ظرفیتی 330 لیتری برای یخچال و 325 لیتر برای فریزر در اختیارتان می‌گذارد. با قابلیت انجماد سریع در این دستگاه، می‌توانید از سرمایش مواد غذایی که تازه خریده‌اید، اطمینان حاصل کنید. در این یخچال فریزر یک محفظه‌ برای یخ‌ساز تمام‌اتوماتیک و البته کم‌مصرف قرار گرفته است. همچنین با استفاده از آبریز بیرونی، نیاز به باز و بسته کردن در یخچال برای نوشیدن آب را کاهش می‌دهد.

برای روشنایی داخلی دستگاه از چراغ‌های LED استفاده شده که این چراغ‌ها هم کم‌مصرف هستند و هم گرمای کمی تولید می‌کنند. تمام این ویژگی‌ها باعث شده که مدل 7071 هیوندای، یک مدل جادار و کم‌مصرف باشد.

یخچال فریزر هیوندای

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ مدل RR39

یخچال‌های سامسونگ هم که نیازی به معرفی ندارند. مدل RR39 این یخچال دارای 5 طبقه است و درب آن ۷ طبقه دارد. همچنین دو کشو برای نگهداری میوه و سبزی در آن قرار گرفته است. رده مصرف RR39 سامسونگ A+‌ است و می‌توانید از کم‌مصرف بودن آن مطمئن باشید. این دستگاه قابلیت برفک‌زدایی دارد و همچنین از قابلیت یخ‌سازی نیمه‌اتوماتیک برخوردار است. می‌توانید این مدل سامسونگ را با قیمت 77 میلیون تومان بخرید.

یخچال سامسونگ

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “معرفی 5 مدل یخچال فریزر دوقلو کم مصرف در بازار

  1. نجات اسدی پاک گفته:

    Mer30خانم طاهری عالی بود به وقتش بود ما الان دنبال یخچال دوقلو می گردیم فکر کنم یکی از انتخابات ما از این نمونه هایی بود که شما توضیح دادین 💐💐💐💐🙏🙏🙏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز