ارزان‌ ترین یخچال فریزر دوقلوی موجود در بازار

یکی از ضروری‌ترین و عضو جداناپذیر هر آشپزخانه‌ای یخچال فریزر است؛ خرید و همچنین تعمیر یخچال فریزر با توجه به اهمیت و کاربرد آن در خانه باید با دقت و حساسیت بسیاری صورت گیرد.

به گزارش کاماپرس به نقل از هوم سرویز، امروزه شرکت‌های تولیدی لوازم خانگی، با توجه به ضرورت استفاده از یخچال فریزر، به تولید این محصول در انواع گوناگون و با کارایی‌های متعدد می‌پردازند. یکی از مدل‌های پرطرفدار و پرفروش بازار، یخچال فریزر دوقلو است. این محصول با توجه به طراحی جداگانه آن‌ها قابلیت حمل مناسبی داشته و معمولا چیدمان آن‌ها در آشپزخانه بسیار راحت‌تر از یخچال‌های ساید بای ساید است. کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از ارزان‌ترین یخچال فریزرهای دوقلو موجود در بازار و بیان توصیه‌هایی برای تعمیر یخچال فریزر می‌پردازد.

یخچال 18 فوت بلانتون مدل RF 1802W

این مدل از یخچال فریزرهای دوقلو بلانتون با ظاهری ساده و زیبا و ارتفاع 193 سانتی متر تولید و عرضه می‌شود؛ این یخچال‌ها دارای محفظه میوه و سبزیجات بوده و از صفحه کنترل لمسی ال ای دی بهره می‌برد. از مزایای این یخچال، ضدبرفک بودن و دارا بودن کمپرسو کم مصرف است. از امکانات یخچال بلانتون می‌توان به قفل کودک، سیستم عیب یاب هوشمند، فریزر بدون برفک، آبسردکن، سیستم گردش هوای اختصاصی، نمایشگر تاچ پنل و سیستم کنترل دیجیتال اشاره کرد.

یخچال فریز دوقلو-کاماپرس

یخچال فریزر دوقلو آزمایش مدل رویال Royal 2265 T

یخچال فریزر دوقلو آزمایش با قیمت اقتصادی و به صرفه با ظاهری ساده و در رنگ سفید در بازار موجود است. این یخچال فریزر دارای فریزر تک بوده و حجم مفید آن حدود 257 لیتر است. از امکانات این یخچال فریزر می‌توان به قابلیت هشدار باز بودن درب، سبد ABS ،برد دیجیتال ال ای دی دارا بودن طبقات قابل تنظیم، سیستم عیب یابی هوشمند اشاره کرد. ضمن این‌که این یخچال ضدقارچ و ضدباکتری است.

یخچال و فریزر دوقلو پارس مدل بوران

مدل بوران یخچال و فریزرهای دوقلو پارس، با ظاهری ساده و رنگ سفید در بازار عرضه شده است. این یخچال دارای شش طبقه یخچال، دو کشو و نه طبقه فریزر است و از ظرفیت و گنجایش نسبتا خوبی برای اقلام غذایی برخوردار است. از مزایای این یخچال می‌توان به ضدبرفک بودن، قفل کودک، نمایشگردیجیتال، سیستم گردش هوای فراگیر، لاستیک دور درب ضدباکتری، سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم سرمایش سریع، هشدار افزایش دما و هشدار بازماندن در اشاره کرد.

آریاک سفر

یخچال فریز دوقلو-کاماپرس

یخچال فریزر دوقلو یخساران مدل مروارید NR15.NF15

برند یخساران، یکی از برندهای ایرانی است که محصولات اقتصادی و باکیفیتی را تولید و عرضه می‌کند. این مدل یخچال و فریزر یخساران، با ارتفاع 180 سانتی متر و ظاهری شیک و زیبا تولید می‌شود. این یخچال به یک طبقه مخصوص برای نگهداری نوشیدنی مجهز شده و از مزایای آن، سیستم انجماد سریع، یخساز دستی و سیستم کنترل هوشمند است. امکانات این محصول شامل دستگیره اهرمی، نمایشگر لمسی، هفت کشو برای نگهداری موادغذایی منجمد، پایه‌های قابل تنظیم و چرخدار، کشوی میوه و سبزیجات و لامپ ال ای دی است.

یخچال فریز دوقلو-کاماپرس

یخچال و فریزر دوقلو 30 فوت امرسان مدل 15D

برند امرسان، یکی از برندهای اقتصادی و پرفروش ایرانی در لوازم خانگی به حساب می‌آید. این مدل یخچال و فریزر دوقلو امرسان، با ظاهری مینیمال و در سه رنگ سفید، طوسی، نقره‌ای قابل خریداری است. گنجایش یخچال در این محصول 350 لیتر و گنجایش فریزر 179 لیتر است که مناسب خانوارهایی با جمعیت متوسط است.  امرسان در تولید این مدل به چهار طبقه برای یخچال، یک کشو و نه طبقه برای فریزر کفایت کرده است. از امکانات این یخچال فریزر می‌توان به تجهیز آن به دستگاه آب سرد کن، رتبه مصرف انرژی A، قفل کودک و نمایشگر دیجیتال برای نمایش وضعیت دستگاه اشاره کرد.

یخچال فریز دوقلو-کاماپرس

مشکلات رایج در یخچال و فریزرهای دوقلو

استفاده یخچال و فریزر به عنوان یکی از گران‌ترین لوازم موجود در آشپزخانه و با توجه نوع کارکرد روزانه آن باید به شکلی کاملا صحیح و اصولی صورت بگیرد تا از هرگونه هزینه تعمیر یخچال فریزر جلوگیری شود. با این‌حال در صورت بروز هرگونه مشکل بهترین قدم در وهله نخست مراجعه به دفترچه راهنمای محصول و مراجعه به نمایندگی یخچال فریزر است. چرا که تعمیر یخچال فریزر ، امری تخصصی و نیازمند بررسی کارشناسان و تکنسین‌های مربوطه است.

از رایج‌ترین مشکلات موجود در یخچال و فریزرهای دوقلو، خراب شدن یخ‌ساز، نشتی، خنک نکردن یخچال، روشن شدن چراغ تصفیه فیلتر، برفک زدن یخچال، داغ کردن موتور، صدای زیاد موتور، بوی بد و مواردی مانند آن است. باید توجه داشت، هرچند در برخی موارد مشکل یخچال با دستورالعمل‌های موجود در دفترچه راهنما برطرف می‌شود. اما برخی از خرابی‌ها و مشکلات ممکن است ناشی از موارد جدی‌تر و نیازمند تعویض قطعه باشد.

یخچال فریز دوقلو-کاماپرس

بنابراین در همه این موارد نخستین قدم تماس با نمایندگی تعمیر یخچال فریزر و مشورت با افراد کاربلدی مانند مجموعه هوم سرویز است. در این پلتفرم، شما می‌توانید با فشردن چند دکمه، مشکل یخچال فریزر خود را ثبت کرده، قیمت تعمیرات را چک کنید و تعمیر یخچال و فریزر خود را در محل مورد نظر به همیار منتخب خود بسپارید.

انتهای پیام

مرتبط با : هوم سرویز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز