ارزان ترین گوشی های شیائومی با بودجه کمتر از 10 میلیون

لست سکند

اگر در خرید گوشی های شیائومی و دیگر گوشی های پرطرفدار بازار طی هفته های گذشته تعلل کرده اید اکنون با قیمت های گران تری مواجه هستید.

به گزارش کاماپرس، بازار موبایل تحت تاثیر افزایش نرخ دلار در اواخر هفته گذشته و ثبات آن در ابتدای هفته اخیر، نوسانات قیمت چشمگیری را تجربه می‌کند به طوری که گوشی همراه سامسونگ a۵۱ از ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در اواخر هفته گذشته به ۷ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان رسیده است و گوشی سامسونگ a۷۱ نیز که اواخر هفته گذشته ۹ میلیون تومان بود حالا به قیمت ۹ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان رسیده است.

طبق گزارشی که روزنامه هفت صبح داده طی این مدت برخی گوشی ها از نرخ ارز تاثیر نگرفتند. مثلاً قیمت گوشی همراه سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان ثابت مانده و سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس نیز با همان قیمت ۲۰ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان فروخته می‌شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در بین گوشی های آیفون نیز نوسانات قیمت قابل ملاحظه است به عنوان مثال گوشی همراه آیفون SE نسخه ۲۰۲۰ در حالی با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود که قیمت آن در هفته گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده بود.

راز آسمان پایتخت

گوشی های چینی کمی ارزان شدند

البته این را هم باید متذکر شد که گوشی های چینی نسبت به هفته گذشته کمی ارزان شده‌اند. به عنوان مثال شیائومی ردمی نوت ۹ پرو از گوشی های پرفروش است که هفته گذشته ۶ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان فروخته می شد و در ابتدای هفته جاری به ۶ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده است. همچنین مدل ردمی نوت ۹ اس شیائومی هم فعلاً برچسب قیمت ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار تومانی را روی خود می‌بیند در حالی که همین گوشی در اواخر هفته گذشته به قیمت ۶ میلیون تومان فروخته می‌شد.

اگر طرفدار گوشی های شیائومی هستید با بودجه زیر 10 میلیون گوشی شیائومی Poco X3 128GB نیز می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد. قیمت این گوشی 7 میلیون و 200 هزار تومان است.

در صورتی که پول خود را به 10 میلیون تومان نزدیک تر کنید می توانید گوشی شیائومی Mi 10 Lite 5G 128GB را هم به انتخاب های خود اضافه کنید چرا که قیمت این گوشی 9 میلیون و 900 هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز