ارزان ترین گوشی لمسی دیجی کالا کدام است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

گوشی لمسی ارزان قیمت در دیجی کالا را می‌توان با قیمتی در حدود 2 و نیم تا 3 و نیم میلیون تومان پیدا کرد. این گوشی‌ها اغلب از برندهای کمتر شناخته شده بوده و محصولاتی اقتصادی به حساب می‌آیند. ظرفیت باتری و حافظه داخلی در این گوشی‌ها کم بوده و اکثرا دارای یک دوربین سلفی و یک دوربین اصلی متوسط هستند.

کاماپرس در این گزارش ارزان ترین گوشی‌های لمسی موجود در دیجی کالا را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و هر یک را بررسی می‌کند.

گوشی لمسی تی سی ال با مدل 403

این مدل از گوشی لمسی با ظرفیت حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی عرضه شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت حدودی 2 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دو سیمکارته دارای سایز صفحه نمایش 6 اینچی بوده و از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند. همچنین این گوشی یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دارد. ظرفیت باتری این محصول نیز 3000 میلی آمپر ساعت در نظر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گوشی لمسی جیونی با مدل S11 lite

این گوشی لمسی با سایز صفحه نمایش 5.7 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 2 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دو سیمکارته، دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی بوده و از شبکه اینترنت 3 جی پشتیبانی می‌کند. کیفیت دوربین جلوی این محصول 16 مگاپیکسل و کیفیت دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل است. این گوشی لمسی ظرفیت باتری 3030 میلی آمپر ساعتی دارد.

گوشی لمسی رنسو با مدل Nep N9

این گوشی لمسی دو سیمکارته دارای دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و با قیمت حدودی 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر ساعتی داشته و شبکه اینترنتی 4 جی دارد. این گوشی با سایز صفحه نمایش 6.52 اینچی طراحی شده و حافظه داخلی و رم آن به ترتیب 64 و 4 گیگابایت است. این محصول 188 گرم وزن داشته و مجهز به حس‌گر اثر انگشت خواهد بود.

گوشی لمسی ویکو با مدل T10

این گوشی لمسی دارای ظرفیت حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 2 گیگابایتی بوده و با قیمت حدودی 3 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی داشته و از دو سیمکارت استفاده می‌کند. همچنین ظرفیت باتری این گوشی ویکو 5000 میلی آمپر ساعت بوده و در آن از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. این محصول از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند.

گوشی لمسی موتورولا با مدل Moto E13

این گوشی موتورولا با سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی طراحی شده و با قیمت حدودی 3 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از شبکه اینترنت 4 جی پشتیبانی می‌کند، دارای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعته دارد. همچنین این محصول دو سیمکارته از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : تی سی الجیونیدیجی کالارنسوموتورولاویکو
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز