ارزان ترین هندزفری بی سیم شیائومی با باتری قوی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

هندزفری بی سیم شیائومی که باتری قوی داشته باشد و در عین حال ارزان قیمت باشد، با قیمت حدودی 600 هزار تومان تا 1.5 میلیون تومان قابل خریداری است. این هندزفری‌ها در کمترین حالت خود طول عمر باتری 5 ساعته داشته و ظرفیت باتری حدودی 320 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. همچنین این هندزفری‌ها از سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس پشتیبانی کرده و اغلب از نسخه‌های بلوتوث جدید استفاده می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین هندزفری‌های بی سیم شیائومی با باتری قوی را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی کرده و ویژگی‌های هر یک را بررسی می‌کند.

هندزفری بی سیم شیائومی با مدل Redmi Buds 4 Lite

این هندزفری بی سیم شیائومی با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 690 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت مناسبی دارد، از نسخه بلوتوث 5.3 استفاده کرده و بدون قابلیت حذف نویز عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این هندزفری 320 میلی آمپر ساعت بوده و بازدهی آن حدود 5 ساعت برای ایرپاد و 20 ساعت برای کیس است. محدوده عملکرد این هندزفری نیز تا 10 متر عنوان می‌شود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری بی سیم شیائومی با مدل Air 3 SE

این هندزفری بی سیم شیائومی از نسخه بلوتوث 5.3 استفاده کرده و با قیمت 899 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد، بازدهی باتری 24 ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و بدون قابلیت حذف نویز استفاده می‌شود. این هندزفری بی سیم شیائومی قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه را داشته و جنس بدنه پلاستیکی دارد. همچنین این محصول بدون مقاومت در برابر آب و گرد و غبار ارائه شده است.

هندزفری بی سیم شیائومی با مدل Mibro M1

هندزفری دیگری که با باتری مناسب عرضه شده مدل میبرو ام 1 است که با قیمت 1 میلیون و 300 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد. این محصول با سیستم عامل‌های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و ظرفیت باتری 350 میلی آمپر ساعته دارد که امکان استفاده 5 ساعته برای پخش موسیقی را فراهم می‌کند. این محصول با محدوده عملکرد 10 متری طراحی شده و قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

هندزفری بی سیم شیائومی با مدل Redmi Buds 3 2021

این هندزفری بی سیم شیائومی با قطر درایور 12 میلی متری طراحی شده و با قیمت 1 میلیون و 350 هزار تومانی به فروش می‌رسد. این محصول که با گوشی‌های اندروید و آی او اس سازگاری دارد، ظرفیت باتری 310 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار داده و بازدهی باتری آن 20 ساعت در حالت پخش موسیقی و 10 ساعت در حالت مکالمه است. این هندزفری بی سیم عمر باتری طولانی را ارائه کرده و از فناوری لغو اکو و حذف نویز با داشتن تماس‌های صوتی شفاف بهره می‌برد.

هندزفری بی سیم شیائومی با مدل Mibro Earbuds 2

این محصول شیائومی با مقاومت مناسب در برابر رطوبت طراحی شده و با قیمت 1 میلیون و 480 هزار تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت باتری در این هندزفری بی سیم شیائومی 380 میلی آمپر ساعت عنوان شده و بازدهی آن بین 5 تا 6 ساعت است. این محصول محدوده عملکرد 10 متری داشته و از تکنولوژی حذف نویز نیز بهره می‌برد. همچنین نسخه بلوتوث به کار رفته در این هندزفری 5.3 بوده و در آن نشانگر ال ای دی نیز به کار رفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاشیائومیشیائومی استورفروشگاه جانبی
آریاپی
آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز