ارزان ترین هندزفری بلوتوثی بازار با قیمت کمتر از 500 هزار تومان

ژیوار

ارزان‌ترین هندزفری بلوتوثی در بازار اغلب محصولی سبک است که بازدهی باتری بیش از 3 ساعت دارد. این محصولات که همراه با نشانگر ال ای دی طراحی می‌شوند، با اکثر دستگاه‌های دارای بلوتوث سازگاری دارند و متناسب با قیمتشان کیفیت باتری خوبی را ارائه می‌دهند. البته این هندزفری‌ها قابلیت حذف نویز ندارند و محصولات مقاومی در برابر گردوخاک و آب نیستند. اما با رعایت اصول نگهداری، می‌توانند مدت زیادی کارآمد باشند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی در بازار با قیمت کمتر از 500 هزار تومان را معرفی می‌کند.

هندزفری بلوتوثی مدل inPods 12

این مدل از هندزفری با پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5.0 ارائه شده است و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 165 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 90 میلی آمپر ساعته دارد و محدوده عملکرد آن حدود 10 متر است. همچنین این محصول در حالت مکالمه تا 3 ساعت و در حالت استندبای تا 120 ساعت بازدهی دارد و زمان لازم برای شارژ کردن کیس آن 1 ساعت است. امکان استفاده از محفظه شارژر این محصول به عنوان پاوربانک وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

هندزفری بلوتوثی مدل M20

این مدل از هندزفری بلوتوثی با نسخه بلوتوث 5.3 و نشانگر ال ای دی طراحی شده است و با قیمت 250 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر ساعته دارد و بازدهی باتری آن حدود 4 تا 6 ساعت است. همچنین این هندزفری به 1.5 ساعت زمان برای شارژ شدن نیاز دارد و بدون قابلیت حذف نویز عرضه می‌شود. این محصول با انواع سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس و ویندوز سازگار است.

هندزفری بلوتوثی مدل TWS F9-5

این محصول ظرفیت باتری 2000 میلی آمپر ساعته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با قیمت 265 هزار تومان به فروش می‌رسد. بازدهی باتری این دستگاه در زمان پخش موسیقی و مکالمه 2 تا 3 ساعت است و تنها 1 ساعت زمان نیاز دارد تا شارژ شود. این محصول با تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث سازگاری دارد و همراه با نشانگر ال ای دی ساخته شده است. همچنین نسخه بلوتوث 5.0 در این هندزفری به کار می‌رود.

هندزفری بلوتوثی مدل ultrapods max

این هندزفری بلوتوثی با محدوده عملکرد 1.5 متری و عمر باتری 4 تا 5 ساعته، با قیمت 350 هزار تومان به فروش می‌رسد. زمان مورد نیاز برای شارژ کردن این محصول 1 ساعت است و در آن نسخه بلوتوث 5.3 به کار می‌رود. همچنین این هندزفری همراه با نشانگر ال ای دی و بدون قابلیت حذف نویز در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در کنار این هندزفری کابل تایپ سی و دفترچه راهنمای کامل نیز عرضه می‌شود.

هندزفری بلوتوثی M90 Pro

این هندزفری با سیستم عامل‌های اندروید، آی او اس و ویندوز سازگاری دارد و با قیمت حدودی 360 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند، همراه با نشانگر ال ای دی و باتری 1200 میلی آمپر ساعته عرضه شده است. این باتری بازدهی 4 ساعته دارد و 1 ساعت زمان می‌برد تا ایرپادهای آن شارژ شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : 19 کالاتکنولایفدیجی کالادیجی لند
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز