ارزان ترین هدفون بلوتوثی بازار مناسب نوجوانان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با شروع فصل سفر و پیاده‌روی‌ها و ورزش‌های خانوادگی، نوجوانان برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود در جمع‌‌های دوستانه و خانوادگی از هدفون بلوتوثی استفاده می‌کنند. بسیاری از نوجوانان برای اینکه بدون مزاحمت، موسیقی یا کارتون و انیمه‌های مورد علاقه شان را ببینند همواره همراه خود هدفون بلوتوثی دارند. ضمن اینکه ماه‌های امتحانات نیز دیدن فیلم‌های آموزشی از گوشی و تبلت با هدفون باعث تمرکز بیشتر نوجوانان می‌شود.

نوجوانان در انتخاب هدفون بلوتوثی معمولا بنا به روحیه و اقتضای سن از هدفون‌های رنگی و طرحدار بیشتر استفاده می‌کنند. همچنین هدفون‌های دارای طیف رنگی متنوع، بیشتر مورد پسند نوجوانان قرار می‌گیرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی ارزان ترین هدفون بلوتوثی برای نوجوانان می‌پردازد:

هدفون بلوتوثی مدل P47 EDR

این هدفون بلوتوثی یکی از ارزان ترین هدفون‌های بلوتوثی موجود برای نوجوانان بوده که در شش رنگ مختلف به بازار عرضه شده است. هدفون بلوتوثی مدل P47 EDR طراحی ساده و شیکی داشته و به دلیل داشتن طیف رنگی، مورد توجه نوجوانان نیز قرار دارد چون با هر استایلی به راحتی ست می‌شود. این هدفون از کیفیت صدای قابل قبولی برخوردار است و تفکیک صدا را به خوبی انجام می‌دهد. رنگ مشکی هدفون بلوتوثی مدل P47 EDR به قیمت 107 هزار و چهل تومان موجود است.

راز آسمان پایتخت

هدفون بلوتوثی مدل inPods 12

برای نوجوانانی که دنبال هدفون بلوتوثی کلاسیک نیستند و در عین حال می‌خواهند هدفون ارزان قیمتی هم داشته باشند، هدفون بلوتوثی مدل inPods 12گزینه مناسبی می‌تواند باشد. این هدفون بلوتوثی در هشت طیف رنگی ارائه شده که اغلب رنگ های آن مورد توجه نوجوانان قرار دارد. این هدفون از نظر ظاهری نیز ساده و مشابه ایرپاد طراحی شده و از کیفیت صدای قابل قبولی برخوردار است. هدفون مذکور تا فاصله 10 متر را پوشش می‌‎دهد. رنگ سفید هدفون بلوتوثی مدل inPods 12در حال حاضر به قیمت 136 هزار تومان در بازار موجود است.

هدفون بلوتوثی مدل P47 2022 V5

هدفون بلوتوثی مدل P47 2022 V5 در هشت رنگ متفاوت به بازار عرض شده که رنگ مشکی آن در زمان تهیه این گزارش به قیمت 144 هزار تومان به فروش می‌رسد. این هدفون بلوتوثی نیز طراحی ساده‌ای داشته و از کیفیت صدای قابل قبولی برخوردار است. در این هدست بلوتوثی شیار مخصوص کارت حافظه نیز وجود دارد که می‌توان در نبود بلوتوث گوشی از آن استفاده کرد.

 

 

هدفون بلوتوثی مدل گربه ای

این هدفون به دلیل طراحی متفاوت و گربه‌ای که دارد این روزها یکی از هدفون های پر طرفدار در بین دختران نوجوان است. در طراحی این هدفون و در قسمت گوش گربه‌‎ای چراغ هایی تعبیه شده که هنگام پخش موسیقی، نور آن تغییر می‌کند و جلوه زیبایی دارد. رنگ سبز روشن هدفون بلوتوثی مدل گربه ای به قیمت 199 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

هدفون بلوتوثی مدل P16

هدفون بلوتوثی مدل P16 در چهار رنگ شاد و نوجوان پسند به بازار ارائه شده که رنگ صورتی آن در بین دختران نوجوان طرفداران زیادی دارد. این هدفون بلوتوثی مثل سایر هدفون‌هایی که در بالا معرفی شد، قابلیت تا شدن دارد و به همین دلیل در کیف جای زیادی نمی‌گیرد. این هدفون کیفیت صدای قابل قبولی دارد و رنگ زرد آن با پنج درصد تخفیف به قیمت 285 هزار تومان در بازار موجود است.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفدیجی کالا
ایده سبز
رایانه کمک
روکش مارال
اوج آرام
آریاپی
دادپویان
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز