ارزان ترین موتور‌ سیکلت های بازار چند؟

ژیوار

قیمت موتورسیکلت هم مثل خودرو در ماه های اخیر افزایشی بوده است اما افرادی که دنبال ارزان ترین موتور سیکلت ها هستند با این وجود می توانند با سرمایه ای حدود 17 میلیون تومان هم صاحب موتور سیکلت شوند.

به گزارش کاماپرس، گزارش های میدانی از بازار خرید و فروش موتور سیکلت نشان می دهد که در ماه های اخیر شاهد رشد 4 برابری قیمت ها در این بازار بودیم، به عنوان نمونه قیمت موتورسیکلت هوندا که یکی از ارزان ترین موتورسیکلت های ایرانی بازار است، از پنج به ۱۹ میلیون تومان رسیده است.
در حال حاضر نگاهی به قیمت موتورسیکلت در بازار آزاد نشان می دهد که ارزان ترین موتور سیکلت، کویر موتور CDI 125 است که با قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد، مدل بعدی کویر موتور S4-150 که برای خرید آن باید 17 میلیون و500 هزار تومان سرمایه داشته باشید.

موتورهای پرفروش بازار

در این گزارش، لیستی از قیمت برخی از مدل های پر فروش و ارزان قیمت موتور سیکلت صفر کیلومتر آورده شده است؛ به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ارزان ترین موتور سیکلت ایرانی موجود در بازار ، کویر موتور CDI 125 است که با قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد، مدل بعدی کویر موتور S4-150 که برای خرید آن باید 17 میلیون و500 هزار تومان سرمایه داشته باشید.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در جایگاه بعدی کویر موتور CDI 200 و کویر موتور اس تی آر 200 قرار دارند که قیمت هر دو 20 میلیون تومان است.
خرید یک دستگاه موتور سیکلت کویر موتور رادیسون 125 برای شما 23 میلیون تومان آب می خورد اما کویر موتور رادیسون 250 ، با ارزش 26 میلیون تومان در اختیار مشتری قرار می گیرد.
یکی دیگر از موتورهای ارزان قیمت بازار، آپاچی 180 است که 30 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می شود، تی وی اس ویگو هم 36 میلیون تومان قیمت دارد.
قیمت باجاج اونجر 220 ، 40 میلیون تومان است و آپاچی 200 مدل (1398)، 52 میلیون و 500 هزار تومان برای شما هزینه دارد.
ناگفته نماند اگرچه موتورسیکلت های ارزان قیمت طرفداران بیشتری دارند اما موتورهایی هم مثل کاوازاکی نینجا 250 با قیمت 220 میلیون تومان و کاوازاکی نینجا Z250 با قیمت 190 میلیون تومان هم مشتریان خاص خود را دارند.

دریان سفر امید

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
فروشگاه اینترنتی فرنا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “ارزان ترین موتور‌ سیکلت های بازار چند؟

  1. خدمات کامپیوتری گفته:

    سلام. موتور سیکلت جهانرو مدل کانگرو 150 سی سی که فقط مدل 96 و 97 توی بازار هست برای خرید مناسبه؟ قطعاتش پیدا میشه؟
    این مدل موتور بهتره یا وسپا ال ام ال مدل 89، 91 تمیز اگه پیدا بشه. از لحاظ اینکه کمتر خراب بشه و قطعاتشون پیدا بشه. توی این تیپ موتورهای اسکوتری با همین رنج قیمت شما چه موتوری رو پیشنهاد میکنین.
    با تشکر

  2. محمود گفته:

    با عرض سلام . کسی هست به من راهنمایی بده ؟
    من میخوام برای پسرم موتور سیکلت بگیرم و جی تی رو ۹۰ سی سی رو انتخاب کردم . کسی میدونه چجور موتوریه . ایا خوب هست ؟ چون پسرم سنش کمه و دنبال موتور بدون پلاک هستم . با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان