ارزان ترین موبایل های بازار بعد از سقوط دلار چند؟

لست سکند

کاهش لحظه ای نرخ دلار روی قیمت موبایل هم تاثیر زیادی گذاشته است. اما در این بازار وابسته به دلار ارزان ترین گوشی های موبایل چقدر قیمت دارند؟

به گزارش کاماپرس، بعد از پیروزی جو بایدن و کاهش نرخ دلار حالا خیلی از اجناسی که رابطه مستقیمی با ارز و دلار داشتند ، با کاهش قیمت روبرو هستند. گوشی موبایل که در روزهای افزایش قیمت دلار، با قیمتهای آنچنانی جولان می داد، حالا با ریزش قیمت مواجه است.

ریزش قیمتی که خیلی از خریداران موبایل را خوشحال کرده است. اما در این روزهای پرنوسان بازار، ارزان ترین گوشی های موبایل چقدر قیمت دارد؟

ارزان ترین گوشی های بازار

یکی از ارزان ترین گوشی های بازار گوشی تکنو f2 است که ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. گوشی موبایل انرجایز هم ۲ میلیون ۱۰۰ هزار تومان به فروش می رسد.

راز آسمان پایتخت

قیمت گوشی موبایل سامسونگ GALAXYA 01 هم ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل سامسونگ GALAXY A015F هم حدود ۳ میلیون و ۵۰۰ هزا رتومان قیمت دارد. گوشی موبایل جی پلاسT10GMC هم حدود ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان فروخته می شود.

قیمت گوشی موبایل هوآوی Y2019 حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. گوشی موبایل هوآوی Y6 PRIME2019 حدود ۳ میلیون و ۹۰۰ هزا رتومان قیمت دارد.
قیمت گوشی موبایل دوجی S40 هم حدود ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار موبایل و تبلت ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : سامسونگهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز