ارزان ترین مدل آیفون 12 در بازار چند؟

قیمت گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس ۱۲۸ گیگابایت حافظه  از ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۵۳ میلیون تومان است، اما ارزان ترین آیفون 12 در بازار چند؟

به گزارش کاماپرس، قیمت گوشی های موبایل از ابتدای سال جاری با افزایش قیمت دلار به شدت افزایش یافت، تا جایی که فروش آنها کم شد.همچنین با افزایش قیمت گوشی های موبایل بازار خرید و فروش گوشی ها کارکرده داغ شد.

اما روی دیگر سکه افراد با توان بالای خرید بودند که  در بازار گوشی به دنبال برندهای تازه ای بودند. شرکت اپل در تازه ترین مدل خود از آیفون 12 رونمایی کرد و به سرعت انواع مختلفی از آیفون 12 را روانه بازار کرد.

به هر حال در روزهای سرد زمستانی، بازار قیمت گوشی‌های آیفون بسیار گرم است به طوری که گران‌ترین گوشی این برند قیمتی حدود ۴۸ تا ۵۳ میلیون تومان دارد که گران ترین مدل آیفون 12 به حساب می آید.

ارزان ترین مدل آیفون 12 نیز متعلق به گوشی آیفون ۱۲ با ۶۴ گیگابایت حافظه با نرخی از ۲۲میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا ۳۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

آریاک سفر

 قیمت انواع گوشی آیفون ۱۲ در بازار

گوشی موبایل اپل آیفون ۱۲ مینی ۱۲۸ گیگابایت قیمتی از 22 میلیون و 900 هزارتومان تا 33 میلیون و 500 هزارتومان دارد.

گوشی موبایل اپل آیفون ۱۲ پرو ۱۲۸ گیگابایت قیمتی از 32 میلیون و 900 هزارتومان تا 53 میلیون و 799 هزارتومان دارد.

همچنین می توان به گوشی موبایل اپل آیفون ۱۲ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرده که به قیمت حدودی 49 میلیون و 900 تا 62 میلیون تومان به فروش می رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید: 

قیمت گوشی موبایل اپل آیفون ۱۲ ۱۲۸ گیگابایت از 24 میلیون تا 40 میلیون تومان است، گوشی موبایل اپل آیفون ۱۲ پرو ۲۵۶ گیگابایت نیز قیمتی در حدود 36 میلیون تا 56 میلیون تومان دارد.

قیمت گوشی موبایل اپل آیفون ۱۲ ۲۵۶ گیگابایت از 38  تا 42 میلیون تومان است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : اپل
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز