ارزان ترین ماشین های لباسشویی جی پلاس در بازار

ژیوار

در سال‌های اخیر با ممنوعیت واردات لوازم خانگی سهم فروش تولیدات داخلی افزایش یافته است. جی پلاس از جمله برندهای ایرانی است که با تولید انواع لوازم‌‎های خانگی از جمله یخچال ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، تلویزیون، کولر، موبایل و مانیتور و غیره توانسته نیاز مشتریان را برآورده کند.

کاماپرس در ادامه ارزان‌ترین ماشین‌های لباسشویی جی پلاس در تیرماه را معرفی می‌کند؛

بیشتر بخوانید:

1- ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L7025T

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 17 میلیون تومان است. چرخش موتور این مدل 7 کیلوگرمی 1200 دور در دقیقه است. از مزایای این محصول می‌توان به مجهز بودن به 14 برنامه اختصاصی و 6 برنامه تکمیلی اشاره کرد؛ برای مثال این محصول مجهز به برنامه‌های اختصاصی جهت شست و شوی لباس کودکان، از بین بردن چروک، شست وشو براساس جنس لباس پر، پشم، کتان و غیره است. شست و شو سریع در این مدل تنها 15 دقیقه زمان می‌برد.

این محصول مجهز به برنامه‌ای جهت شست و شو کامل و به‌صرفه است که در مصرف آب و برق صرفه‌جویی می‌کند. کاربران می‌توانند هنگام کار با ماشین لباسشویی با زدن دکمه توقف، لباس‌های دیگری نیز به آن اضافه کنند. این محصول مجهز به تایمر زمان‌بندی است و شما می‌توانید زمان شست و شو را از قبل تعیین کنید.

دریان سفر امید

2- ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K9341W

قیمت این محصول 17 میلیون و 560 هزار تومان است. ظرفیت دیگ این محصول 9 کیلوگرم است که می‌تواند برای خانواده‌های پرجمعیت و یا افرادی که عادت به شست و شو ملحفه‌های بزرگ، پتو، زیرانداز و غیره دارند، مناسب باشد. سرعت چرخش موتور اینورتر این محصول 1400 دور در دقیقه است.

از جمله مزایای دیگر این محصول اضافه کردن لباس در حین شست و شو و انتخاب دمای مناسب براساس جنس لباس است. این محصول مجهز به برنامه‌های گوناگون است که شامل 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی می‌شود. برای مثال این دستگاه مجهز به برنامه شبیه ساز شست و شو با دست است، این شبیه سازی برای لباس‌های پشمی سبب افزایش کیفیت در شست و شو آن می‌شود. مصرف انرژی این مدل A+++ است که کاهش مصرف انرژی برق و آّب را به همراه دارد.

3- ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L807W

قیمت این محصول 17 میلیون و 890 هزار تومان است. ظرفیت دیگ آن 8 کیلوگرم و سرعت چرخش موتور اینورتر آن 1200 دور در دقیقه است. این محصول دارای 14 برنامه اصلی و 6 برنامه تکمیلی است. زمانی که عجله دارید می‌توانید با فعال کردن گزینه Go Quick فرایند شست و شو و خشک کردن را در زمان کوتاه‌تری انجام دهید. شست و شو سریع در این مدل در 30 دقیقه صورت می‌گیرد.

این مدل قابلیتی جهت از بین بردن انواع لکه‌ها و برنامه‌ای اختصاصی جهت شست و شو لباس کودکان دارد. این محصول مجهز به برنامه شست و شو در شب است که به شست و شو لباس‌های شما به صورت آرام و در کم‌ترین صدا می‌پردازد. همچنین اگر شما قصد داشته باشید لباس‌های خود را در زمان معینی بشویید، می‌توانید زمان پیش فرض آن را از قبل مشخص کنید تا شست و شو در همان زمان صورت گیرد.

4- ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L730T

قیمت این محصول 7 کیلوگرمی 18 میلیون تومان است. سرعت چرخش موتور دایرکت درایو آن 1200 دور در دقیقه است. در ماشین لباسشویی‌های دایرکت درایو یا بدون تسمه، از هیچ تسمه و زنجیری برای اتصال موتور آن به دیگ شست و شو استفاده نشده است. لرزش و صدای کم‌تر از جمله مزایای لباسشویی‌های بدون تسمه است.

شما می‌توانید به راحتی حین کار ماشین لباسشویی با زدن دکمه توقف به آن لباس اضافه کنید. این محصول دارای 14 برنامه اصلی و 6 برنامه تکمیلی است. از جمله قابلیت‌ها‌ی این محصول می‌توان به انجام شست و شو در زمان دلخواه، از بین رفتن چروک لباس، شست و شو اختصاصی لباس کودکان و … اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاس
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان ترین ماشین های لباسشویی جی پلاس در بازار

  1. نهال رستمی گفته:

    کیفیت ماشین های این برند خوبه ؟ میخوام ماشین لباسشویی بخرم از نظر قیمتی که دیدم اوکی اما واقعا نمیدونم کیفیتش هم خوبه یا ن

  2. آرین منافی گفته:

    یه زمانی میشد با این مبالغ لباسشویی های خیلی برندتر گرفت حالا باید بیت یه سری انتخاب کنیم
    به قول بابای حبیب تو لیسانسه ها تو اونی که ما میگیم رو انتخاب میکنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز