ارزان ترین ماشین لباسشویی جی پلاس در اردیبهشت 1403 کدام است؟

شاخص-کاماپرس
ژیوار

ماشین لباسشویی‌ های اتوماتیک، خانواده‌ها را از شستشوی دستی لباس‌ها راحت کرده است. در این بین، افراد زیادی هستند که به واسطه قیمت عمدتا بالای این محصول، جرأت خرید و یا تعویض ماشین لباسشویی خود را ندارند. برند جی پلاس، بعنوان برندی ایرانی، با ارائه محصولاتی با تنوع قیمت و خدمات، سعی در راضی نگه داشتن تمامی کاربران خود با هر بودجه‌ای دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی ارزان ترین ماشین لباس شویی جی پلاس در اردیبهشت 1403 می‌پردازد.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8340W

این مدل ماشین لباسشویی جی پلاس در هنگام تهیه این گزارش به قیمت حدودی 17 میلیون نومان یکی از محصولات ارزان قیمت به حساب می‌آید. فناوری بکار رفته در این محصول به نسبت قیمت، بسیار پیشرفته است و با قابلیت تشخیص وزن لباس، از ایجاد فشار به دستگاه و موتور جلوگیری می‌شود. همچنین این ماشین لباسشویی هشت کیلویی با برنامه اختصاصی جهت شستشوی لباس‌های زمستانی، گزینه مناسبی برای استفاده خانوادگی است.

1-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8340T

قیمت حدودی این ماشین لباسشویی جی پلاس 17 میلیون و 500 هزارتومان برآورد می‌شود. این ماشین لباسشویی با ظرفیت هشت نفره، به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های متوسط و پرجمعیت باشد. قابلیت شستشوی سریع، راه مناسبی برای شستشوی لباس‌های نه چندان کثیف در این ماشین لباسشویی است. همچنین امکان اضافه کردن لباس نیز حین شستشو در این محصول وجود دارد.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K8340T -کاماپرس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M730T

کاربران می‌توانند با پرداخت حدود 18 میلیون و 390 هزارتومان، این ماشین لباسشویی باکیفیت را خریداری کنند. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرمی، به راحتی می‌تواند پاسخگوی نیاز خانواده‌های کوچک و متوسط باشد. صفحه نمایش این محصول لمسی و دارای کنترل هوشمند است و از این رو، ظاهر شیکی دارد و مناسب تازه‌عروس‌هایی است که به دنبال محصولی زیبا و در عین حال اقتصادی هستند. همچنین امکان شستشوی لباس‌های نوزادی و بچگانه نیز، با حفظ لطافت امکان‌پذیر است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M730T -کاماپرس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J8470W

این مدل ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 19 میلیون تومان نیز می‌تواند یکی از گزینه‌های خرید باشد. ظرفیت کل این دستگاه 8 کیلوگرم است. این محصول با موتور اینورتر، صدای کمی تولید می‌کند و در عین حال، فشار وارده به دستگاه را به حداقل ممکن می‌رساند؛ از این رو مناسب کاربرانی است که معمولا حجم لباس‌های کثیف‌شان زیاد است.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل J8470W-کاماپرس

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M8220T

این ماشین لباسشویی با قیمت حدودی 19 میلیون و 600 هزارتومان، در رنگ تیتانیومی عرضه می‌شود و ظاهر شکیلی دارد. این محصول از تنوع برنامه برخوردار است و در کنار 15 برنامه اصلی شستشو، 7 برنامه تکمیلی نیز دارد. سنسور مربوط به تشخیص وزن لباس، از فشار به دستگاه جلوگیری می‌کند و همین امر موجب افزایش طول عمر موتور و به طور کلی محصول می‌شود.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-M8220T-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاسدیجی کالاشهر لوازم‌ خانگی
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان