ارزان ترین لپ تاپ لنوو برای استفاده در منزل

ارزان ترین لپ تاپ لنوو برای استفاده در منزل
تورهای مسافرتی لحظه آخر

وقتی نوبت به یافتن یک لپ‌تاپ کاربردی برای مصارف خانگی می‌رسد، لنوو به ارائه گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه بدون کاهش کیفیت شهرت دارد. در این جست‌وجو در مورد ارزان‌ترین لپ‌تاپ‌های Lenovo که برای مصارف خانگی طراحی شده‌اند، به دستگاه‌هایی می‌پردازیم که تعادلی بین مقرون‌به‌صرفه بودن و کارایی مناسب برقرار می‌کنند. چه به دنبال لپ‌تاپ‌هایی باشید که برای تماشای فیلم مناسب باشد چه برای وب‌گردی، لنوو گزینه‌های مناسب بسیاری را برای استفاده در منزل به کاربران خود ارائه می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش، ارزان‌ترین لپ‌تاپ لنوو برای استفاده در منزل را به شما معرفی می‌کند.

1-لپ تاپ  لنوو مدل V15

لپ‌تاپ لنوو مدل V15 یک لپ‌تاپ ایده‌آل برای کاربران خانگی و اداری است که به دنبال راه‌حلی قابل‌اعتماد و مقرون‌به‌صرفه هستند. این لپ‌تاپ با استفاده از پردازنده Intel Celeron N4020 عملکردی روان را برای کارهای روزمره تضمین می‌کند. رم ۴ گیگابایتی DDR4 با فرکانس ۲۴۰۰ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe SSD قابلیت‌های چندوظیفه‌ای پاسخگو و کارآمد را ارائه می‌کند. صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی TN با نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز، تصاویری واضح را برای کار یا سرگرمی ارائه می‌دهد. قیمت این محصول ۹ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ لنوو - کاماپرس

2-لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 1

لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad 1 یک لپ‌تاپ سبک‌وزن و جمع‌وجور است که برای استفاده‌های مختلف در خانه و محل کار طراحی شده است. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Celeron N4020 با حافظه کش ۴ مگابایتی و فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز تا ۲.۸ گیگاهرتز، عملکرد کارآمد را برای انجام کارهای روزانه ارائه می‌دهد. Ideapad 1 با ۴4 گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت PCIe NVMe SSD، مولتی تسک سریع و پاسخگو و فضای ذخیره‌سازی کافی برای فایل‌ها و برنامه‌ها را فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۹ میلیون و ۴۹۰ هزار تومان است.

3-لپ تاپ لنوو مدل Ideapad 3

لپ‌تاپ لنوو مدل Ideapad 3 برای مصارف خانگی و اداری طراحی شده است و تعادلی بین عملکرد و قابلیت حمل ارائه می‌کند. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i3 1215U از سری Alder Lake، با ۶ هسته و ۸ رشته، عملکرد خوبی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این پردازنده در فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز تا ۴.۴ گیگاهرتز کار می‌کند و توان مصرفی آن ۱۵ وات است. این لپ‌تاپ به ۴ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز مجهز شده است که امکان ارتقا تا ۱۲ گیگابایت را نیز دارد. فضای ذخیره‌سازی توسط یک SSD  ۲۵۶ گیگابایتی PCIe NVMe انجام می‌شود که دسترسی سریع به داده‌ها را تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۱۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان است.

لپ تاپ لنوو - کاماپرس

4-لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim3

لپ‌تاپ لنوو مدل IdeaPad Slim3 که برای مصارف خانگی و اداری طراحی شده است، کارایی و عملکرد را در ابعاد جمع‌وجور خود ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core i3 1305U از سری Raptor Lake است که مولتی تسک روان و پاسخگویی سریع را تضمین می‌کند. IdeaPad Slim3 با ۸ گیگابایت رم DDR5 با فرکانس ۴۸۰۰ مگاهرتز، وظایف مختلف را بدون زحمت انجام می‌دهد. حافظه داخلی این دیوایس یک SSD ۲۵۶ گیگابایتی PCIe NVMe است که سرعت پاسخگویی این لپ‌تاپ را بالاتر می‌برد. قیمت این لپ‌تاپ ۱۵ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان است.

5-لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook 15

لپ‌تاپ لنوو مدل ThinkBook 15 که برای کاربران خانگی و اداری طراحی شده است، ترکیبی از طراحی زیبا و عملکرد خوب را ارائه می‌دهد. این لپ‌تاپ دارای پردازنده Intel Core i3 1115G4 از سری Rocket Lake است که دارای فناوری نسل یازدهم و فرکانس پایه ۳ گیگاهرتز است که تا ۴.۱ گیگاهرتز قابل‌افزایش است. با ۱۲ گیگابایت رم DDR4 با فرکانس ۳۲۰۰ مگاهرتز و SSD ۲۵۶ گیگابایتی PCIe NVMe، اجرای چند برنامه به‌صورت هم‌زمان و دسترسی سریع به داده‌ها را تضمین می‌کند. قیمت این محصول ۱۶ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان است.

لپ تاپ لنوو - کاماپرس

اطلاع از قیمت روز لپ‌ تاپ با “سبیت”

فروشگاه سبیت فعالیت خود را از سال 1382 به صورت اینترنتی آغاز نموده و بهترین سایت خرید قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر، انواع لپ‌تاپ، موبایل، تبلت، کنسول بازی، گجت‌ها و لوازم هوشمند است. همکاری مستقیم با معتبرترین برندها همچون ASUS ، Lenovo، Acer، HP ، MSI , Huawei و همینطور مطرح‌ترین و خوشنام‌ترین شرکت‌های خدمات پس از فروش مانند سازگار‌ارقام، آواژنگ، حامی، همتا و … باعث گردیده تا این شرکت بتواند محصولات عرضه شده خود را با مناسب‌ترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش به دست مصرف کننده برساند. برای مقایسه مدل‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ و اطلاع از قیمت روز آن‌ها می‌توانید به وبسایت سبیت به آدرس https://cebit.ir  مراجعه نمایید یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنید. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه، می‌توانید با شماره 02143000035 تماس بگیرید.
انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز