ارزان‌ ترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا چند؟

دوربین مداربسته- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید دوربین مداربسته امروزه نه تنها امری عادی بلکه برای حفظ امنیت باغ و خانه اقدامی ضروری است. امکانات جدید دوربین‌های موجود در بازار همچون برد بالای دید و وضوح تصویر باعث‌شده تا تمامی افراد حداقل یک‌بار به سراغ خرید این قبیل دوربین‌ها رفته باشد. اما بهتر است که قبل از خرید، قیمت‌های مختلف دوربین‌های موجود را با هم مقایسه کنید.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین دوربین مداربسته موجود در بازار را برای خریدی مقرون‌به‌صرفه‌تر معرفی می‌کند.

خرید دوربین مداربسته لامپی ارزان

نوعی از دوربین‌های مداربسته که به آن دوربین لامپی می‌گویند، همچون لامپ‌های کم مصرف روی سقف نصب می‌شوند. این دوربین دارای دید 365 درجه پاناروما است و دید رنگی در شب دارد. یکی دیگر از قابلیت‌های این دوربین اقتصادی را می‌توان اتصال به وای‌فای و گوشی همراه نام برد. قیمت این محصول تنها 750 هزارتومان است.

دوربین مداربسته لامپی با قابلیت چرخش

نوع دیگری از دوربین‌های مداربسته لامپی و چرخشی به همراه وای‌فای از مدل 3080 است. این دوربین حرفه‌ای تصویر ضبط‌شده را با کیفیت 3 مگاپیکسل و با وضوح کامل نشان می‌دهد. همچنین این دوربین دارای تشخیص چهره و سنسور حرکتی است و با قیمت 745 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

خرید دوربین مداربسته اقتصادی

دوربین مداربسته مدل DH-HAC-T2A21P با فرمت hdcvi، با قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این دوربین تا 20 متر برد دید در شب دارد و فاقد میکروفن داخلی است. البته در برخی از سایت‌ها این مدل از دوربین با تخفیف 996 هزار تومان هم به فروش می‌رسد.

این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر دوربین‌های مداربسته بیش از 20 متر برد دید در شب دارند. به عنوان مثال، دوربین مداربسته مدلDH-HAC-T1A21P و با فرمت hdcvi که دارای 20 متر برد در شب است و البته میکروفن داخلی برای ضبط صدا ندارد، اکنون در بازار به فروش می‌رسد. قیمت این دوربین 950 هزار تومان است که در برخی سایت‌ها با تخفیف حتی تا 836 هزار تومان هم فروخته می‌شود.

دوربین مداربسته- کاماپرس

خرید دوربین مداربسته با برد 30 متر

همچنین دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل مدلHAC-HDW1200MP دارای برد دید 30 متری هوشمند سیاه و سفید در شب است. این دوربین ضدآب، لنز 365 درجه دارد و با منوی چند زبانه و خروجی HD و SD خدمات خوبی را به خریدار عرضه می‌کند. طبق آنچه در سایت‌ها اعلام شده، با پرداخت 567 هزار تومان می‌توان این دوربین را تهیه کرد.

مزایای خرید دوربین مداربسته

محافظت از برخی فضاها همچون باغ‌های شخصی، حیاط‌ و خانه‌های بزرگ همیشه برای مالکان با چالش‌های همراه بوده است. در چنین شرایطی نصب دوربین‌های مداربسته کمک شایانی می‌کند تا امنیت به‌طور کامل برقرار شود و کمتر کسی جرئت کند برای دزدی به سراغ باغ و ویلای شخصی شما بیاید. با امکانات جدید این دوربین‌ها حتی می‌توان به صورت آنلاین و از راه دور ملک خود را زیرنظر داشت و در زمان تاریکی و شب‌هنگام هم می‌توان با خرید دوربین‌های قابلیت‌های دید در شب، امنیت را به‌طور کامل بررسی کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : دوربین آنلایندیجی داهوالایت هوم
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز