ارزان ترین خانه های زیر 500 میلیونی تهران در کدام مناطق است؟

گرانی در بازار مسکن جولان می دهد و با نگاهی گذرا به قیمت های فایل شده در بنگاه های مسکن می توان دریافت که حتی خرید ارزان ترین خانه ها نیز به مبالغ میلیاردی نیاز دارد با این حال برخی فایل های استثنایی نیز خانه هایی با مبالغ حدود 500 میلیون را به متقاضیان پیشنهاد کرده است.

به گزارش کاماپرس، با وضعیت کنونی بازار مسکن اگر حدود 500 تا 600 میلیون تومان پول داشته باشیم و نخواهیم با استفاده از رهن و وام به قدرت خرید خود اضافه کنیم در شهر تهران انتخاب های محدودی در جنوب شهر خواهیم داشت.

خرید چنین خانه هایی که متراژ پایینی دارند و سال ساخت آنها هم بالا است خریدار را با مشکلاتی برای زندگی در آنها مواجه می کند اما برخی افراد این مشکلات را در برابر گرانی افسارگسیخته اجاره ، بهتر می توانند تحمل کنند یا در واقع چاره ای جز آن ندارند.

دنیای اقتصاد با انتشار جدولی از قیمت املاکی که نسبت به سایر املاک قیمت ارزان تری دارند در این باره نوشته است؛ بررسی‌ها نشان می‌دهد سطح بودجه حداقلی برای خرید مسکن در مناطق جنوبی شهر تهران هم‌اکنون به حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

ضمنا در مناطق متوسط و مصرفی شهر مانند مناطق ۴ و ۵ بودجه حداقلی برای خرید آپارتمان‌های کوچک‌متراژ، قدیمی ساز و فاقد امکانات معمولا حول و حوش ۸۰۰ تا یک میلیارد تومان است.

آریاک سفر

بد نیست بدانیم سطح حداقلی ۸۰۰ میلیون تومانی مربوط به مناطق مصرفی واقع در شرق پایتخت وسطح حداقلی یک میلیاردی مربوط به مناطق مصرفی غرب تهران است.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

زیر 500 میلیونی های تهران را بشناسید

بر اساس جدولی که دنیای اقتصاد منتشر کرده با بودجه 450 میلیون تومان می توان واحد(سوئیت) 35 متری 19 سال ساخت در محدوده شمیران نو خیابان هنگام خریداری کرد.

در محدوده ولیعصر بین مولوی و مختاری نیز با بودجه 500 میلیون تومانی می توان واحد مسکونی 48 متری 20 سال ساخت خرید.

در فرحزاد خیابان ایثارگران شمالی یک واحد 50 متری 30 سال ساخت به قیمت 470 میلیون تومان برای فروش فایل شده است.

در ادامه جدول دنیای اقتصاد که حاوی برخی از ارزان ترین خانه های به فروش گذاشته شده در تهران است را می خوانید:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز