ارزان ترین مبلغ رهن خانه در مناطق مختلف تهران چقدر است؟

باتوجه به مبلغ رهن کامل هر مترمربع آپارتمان مسکونی در تهران که حدود ۵/ ۲ تا ۳ میلیون تومان است، ارزان ترین مبلغ رهن خانه در مناطق مختلف تهران چقدر است؟
به گزارش کاماپرس، با اینکه گفته می شد بازار اجاره مسکن در فصل پاییز آرام و بدون دغدغه است، اما گویا امسال همه چیز فرق می کند. فایلهای رهن کامل که از طرف صاحبخانه ها به دفاتر مشاوره املاک ارائه شده نشان می دهد قیمتها خیلی بیشتر از سال گذشته است.به همین دلیل خیلی از مستاجران برای پیدا کردن ارزان ترین خانه و مبلغ رهن کامل با مشکل روبرو و حتی به نوعی با این قیمتها غافلگیر شده اند.

به گزارش دنیای اقتصاد درباره وضعیت بازار اجاره مسکن در فصل پاییز و در میانه این فصل نشان می‌دهد تعداد فایل‌های رهن کامل در این بازار در مقایسه با پاییز سال‌های قبل نسبتا بیشتر است اما نرخ‌های پیشنهادی اجاره بها به خصوص در واحدهایی که با شرایط رهن کامل به بازار عرضه شده‌اند، خیلی بیشتر از سال پیش است.
همین موضوع منجر به داغ‌تر شدن بازار اجاره واحدهای مسکونی کوچک متراژتر در محلات پایین‌تر شهر شده است. هم اکنون و براساس آخرین تحقیقات به عمل آمده به‌طور متوسط مبلغ رهن کامل هر مترمربع آپارتمان مسکونی واقع در مناطق معمولی و مصرفی شهر تهران مانند مناطق ۴ و ۵ حدود ۵/ ۲ تا ۳ میلیون تومان است که البته این رقم در فایل‌های مختلف متغیر است و بعضا می‌تواند از این میزان کمتر یا بیشتر باشد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید:

ارزان ترین مبلغ رهن خانه در تهران

ارزان ترین مبلغ رهنی که در فایلهای پیشنهادی موجران دیده می شود ۷۰ میلیون تومان و مربوط به یک آپارتمان ۴۰ متری در خیابان پروین است.
برای رهن کامل یک آپارتمان ۵۰ متری در خیابان پیروزی باید ۱۱۰ میلیون تومان بپردازید.
مبلغ رهن کامل یک آپارتمان ۵۵ متری در پیروزی خیابان ایلخانی ۱۲۰ میلیون تومان است.
مبلغ رهن کامل یک آپارتمان ۵۸ متری در استاد معین خیابان بیست متری جی حدود ۱۷۰ میلیون است.
گران ترن مبلغ رهن خانه هم مربوط به یک آپارتمان ۵۵ متری در جردن خیابان پروین است که ۴۵۰ میلیون باید برای آن بپردازید.

آریاک سفر

قیمت رهن برخی خانه ها را در جدول زیر مشاهده می کنید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز