ارزان‌ ترین تور دبی برای شهریور 1403

تور دبی_کاماپرس
ژیوار

یکی از ارزان‌ ترین مقاصد گردشگری در تابستان‌های گرم، شهرهای کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و به ویژه دبی است چراکه گرما و هوای داغ از ورود مسافران می‌کاهد و به همین دلیل نرخ هتل‌ها و مراکز تفریحی به شدت کاهش می‌یابد. اما از این نکته غافل نشوید که این کشور شیخ‌نشین از لحاظ امکانات رفاهی و تفریحی در رتبه بالایی قرار دارد و به همین دلیل می‌تواند برای سفرهای تابستانی گزینه مناسبی باشد.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ ترین تور دبی برای شهریورماه را بررسی می‌کند.

تورهای دبی 4 شب

این تورها از هفته اول و یا دوم شهریور آغاز می‌شود. در این تورها شما می‌توانید هتل را خودتان انتخاب کنید و بنا بر بودجه دلخواه خودتان برای اقامت تصمیم بگیرید. ارزان‌ترین هتل 4 ستاره قابل رزرو  LANDMARK HOTEL RIQQA است که برای اقامت 2 نفر در چهار شب، باید حداقل 28 میلیون تومان هزینه کنید. در این تور شما با پرواز فلای دبی چارتری رفت‌وبرگشت خواهید داشت. این قیمت برای اتاق‌های دوتخته بدون صبحانه محاسبه‌شده و اگر وعده صبحانه را به تور اضافه کنید مبلغ یک میلیون تومان برای هر نفر افزایش قیمت دارد.

همچنین می‌توانید در هتل 3 ستاره SMANA HOTEL AL RAFFA اقامت کنید. هزینه این هتل برای 4 شب و اقامت دو نفر 29 میلیون و 274 هزار تومان می‌شود که شامل اتاق‌های دوتخته بدون وعده غذایی است.

تور دبی_کاماپرس

دریان سفر امید

هتل تک‌ستاره در دبی

DOWNTOWN HOTEL یک هتل تک‌ستاره در دبی است که هزینه اقامت 4 شب در این هتل، برای دو نفر با صبحانه 31 میلیون و 354 هزار تومان قیمت دارد. همه پروازهای تورهای برگزار شد برای این هتل فلای دبی هستند که ساعت 45 دقیقه بامداد از تهران حرکت می‌کنند.

تور دیگری در تاریخ هفته دوم شهریور ماه برای هتل 4 ستاره Reflections Hotel Dubai به ازای هر نفر 15 میلیون و 105 هزار تومان برگزار می‌شود؛ این مبلغ با احتساب حمل‌ونقل و هتل و خدمات است. خدمات این تور شامل ویزای 10 روزه توریستی، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا امارات می‌شود. این هزینه برای اتاق‌های بدون وعده غذایی اعلام‌ شده است. پروازهای رفت‌وبرگشت این تور هم فلای دبی خواهد بود.

تور دبی_کاماپرس

تور دبی با 15 میلیون تومان

هتل Avenue Hotel Dubai ازجمله هتل‌های 4 ستاره است که در شهریورماه قابل رزرو خواهد بود. هزینه پرداختی برای این هتل با پرواز و خدمات نفری 15 میلیون و 501 هزار تومان می‌شود که بیمه مسافرتی با پوشش کرونا امارات، ویزای نرمال توریستی، تورلیدر فارسی‌زبان بومی، ترانسفر گروهی رفت‌وبرگشت، ترانسفر عمومی رفت‌وبرگشت و پشتیبانی سفر از جمله خدمات تور هستند. در این هتل قیمت اتاق‌های دو نفره بدون وعده‌غذایی محاسبه‌ شده است.

اقامت در هتل 5 ستاره دبی

هتل 5 ستاره Crowne Plaza Dubai Deira در همین تاریخ جزو رزرو این تور قرار دارد. این هتل برای اتاق‌های دولوکس دوتخته بدون وعده غذایی به ازای هر نفر 20 میلیون تومان نرخ داده است. پرواز این تور هم فلای دبی است و خدمات تور شامل بیمه مسافرتی با پوشش کرونا امارات، ویزای نرمال توریستی، تورلیدر فارسی‌زبان بومی، ترانسفر گروهی رفت‌وبرگشت و پشتیبانی سفر می‌شود. پروازهای این تور همگی فلای دبی هستند که در ساعت 45 دقیقه بامداد تهران را ترک می‌کنند و ساعت 12.35 هفته بعد به تهران بازمی‌گردند.

انتهای پیام

مرتبط با : سپهران سیر باستانعلی بابالست سکند
نهال گشت
روکش مارال
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز