ارزان ترین تور تبریز برای شهریور

تور تبریز_کاماپرس
ژیوار

تبریز ازجمله شهرهای خنک ایران است که جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد. خانه مشروطیت، مسجد کبود، آبشار آسیاب خرابه، رود ارس، بازار قدیمی تبریز، نمازخانه چوپان، کاروانسرای یام، کلیسای ثبت جهانی سنت استاپانوس، روستای صخره‌ای کندوان، ارگ علیشاه، کلیسای سهرل، وقت آزاد برای خرید از بازارهای منطقه آزاد جلفا…ازجمله این دیدنی‌ها هستند. شما می‌توانید با تورهای هوایی یا زمینی برای دیدن این شهر زیبا اقدام کنید.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین تورها برای تبریز در شهریورماه را بررسی می‌کند.

تور تبریز، کندوان و جلفا

این تور به‌صورت زمینی برگزار می‌شود و طول مدت آن 3.5 روز است. این تور روز 13 شهریور از تهران میدان ونک، ابتدای خیابان برزیل ساعت 10.30 شب راه می‌افتد. وسیله نقلیه یک اتوبوس وی آی پی 25 نفره است که یک‌شب از سفر را در آن خواهید گذراند. دو روز باقی‌مانده در دو هتل مختلف هستید و 4 وعده‌غذا بر عهده تور است. این تور توسط دالاهو برگزار می‌شود و روز 16 شهریور به تهران بازمی‌گردد. قیمت تمام‌شده این تور 8 میلیون و 450 هزار تومان است.

تور زمینی ارزان تبریز از تهران

این تور برای هتل‌های 3 و 4 و 5 ستاره باقیمت‌های متفاوت برگزار می‌شود. مدت اقامت این تور که با قطار به تبریز می‌رود بین 2 تا 3 شب خواهد بود. برای هتل 3 ستاره دریا برای 3 شب با صبحانه نفری 4 میلیون و 100 هزار تومان باید بپردازید. که همین هتل برای دو شب 3 میلیون و 400 هزار تومان است.

هتل 4 ستاره گسترش برای سه شب با صبحانه 6 میلیون و 150 هزار تومان و برای دو شب 4 میلیون و 650 هزار تومان قیمت داده است.

دریان سفر امید

درنهایت هتل پارس ائل گلی 5 ستاره برای سه شب 10 میلیون و 500 هزار تومان و برای دو شب 7 میلیون و 750 هزار تومان هزینه دارد.

تور تبریز_کاماپرس

تور تبریز با هواپیما

تور دیگری برای تبریز با هواپیما در شهریورماه وجود دارد که برای هتل‌های 3 و 4 و 5 ستاره برگزار می‌شود. این تور برای هتل اهراب سه ستاره با صبحانه 4 شب 8 میلیون و 300 هزار تومان و سه شب 7 میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد.

هتل 4 ستاره آزادی نیز در این تور برای 4 شب 9 میلیون و 600 هزار تومان و برای سه شب 8 میلیون و 550 هزار تومان نرخ اعلام کرده است.

هتل لاله پارک که 5 ستاره است برای سه شب با صبحانه 12 میلیون و 350 هزار تومان و برای 4 شب 16 میلیون و 100 هزار تومان قیمت دارد.

تور تبریز با امکان انتخاب سفر زمینی یا هوایی

تور دیگری برای تبریز در شهریور برگزار می‌شود که هم امکان انتخاب قطار را دارید و هم هواپیما. این تور به مدت 3 شب اجرا خواهد شد و قیمت هتل‌ها بر اساس نوع وسیله رفت‌وآمد متفاوت است. برای هتل‌آپارتمان 3 ستاره استقبال با مسیر ریلی (قطار)6 میلیون و 200 هزار تومان و برای پرواز با هواپیما 9 میلیون و 500 هزار تومان قیمت دارد.

هتل رویال پالاس 4 ستاره برای مسیر ریلی 8 میلیون و 150 هزار تومان و برای پرواز با هواپیما 11 میلیون و 250 هزار تومان نرخ اعلام کرده است.

هتل 5 ستاره شهریار نیز برای این سه شب با قطار 9 میلیون و 750 هزار تومان و برای هواپیما 12 میلیون و 700 هراز تومان قیمت دارد.

تور ترکیبی دیگری شامل 3 شب تبریز و 2 شب کندوان با هواپیما برگزار می‌شود. با این تور شما در تبریز در هتل اهراب 3 ستاره و در کندوان در هتل صخره‌ای لاله اقامت خواهید داشت. هزینه این تور 11 میلیون و 850 هزار تومان است.

تور تبریز_کاماپرس

همین تور ترکیبی برای هتل رویال پالاس 4 ستاره در تبریز 3 شب و هتل صخره‌ای کندوان دو شب 13 میلیون و 910 هزار تومان قیمت دارد.

همگی این تورها توسط نهال گشت در شهریورماه برگزار می‌شوند. تاریخ دقیق حرکت متعاقباً اعلام می‌شوند. خدمات این تورها شامل صبحانه، بلیط رفت‌وبرگشت، ترانسفر استقبال و بدرقه، گشت نیمروزی تبریز، گشت نیمروزی کندوان و امکان اضافه کردن گشت آپشنال (جلفا – ارومیه و …) هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهونهال گشت
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز