ارزان ترین بلیط تهران به استانبول آخر هفته ؛ کمتر از 2 میلیون تومان – 28 و 29 بهمن

ژیوار
مناسبت ترین و ارزان ترین بلیط تهران به استانبول در روزهای پیش رو با قیمت یک میلیون و 877 هزار تومان در سایت سفرمارکت عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، با توجه به تعطیلات پیش رو، جستجوی کاربران برای یافتن بهترین بلیط تهران به استانبول افزایش یافته است. در سایت علی‌بابا، ارزان‌ترین بلیط با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان مربوط به پرواز 7 عصر فردای شرکت ماهان است. بلیط دو پرواز ارزان قیمت دیگر هم برای فردا عصر در سایت علی بابا وجود دارد که یکی با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان برای پرواز ساعت 5 عصر ماهان و دیگری با قیمت 2 میلیون و 500 هزار تومان برای پرواز ساعت 7 عصر شرکت ایران‌ایرتور است.

ارزان ترین بلیط شرکت های خارجی برای فردا مربوط به پرواز ساعت 7 صبح شرکت ترکیش است که با قیمت 5 میلیون و 900 هزار تومان روی سایت علی‌بابا عرضه شده است. حجم بار مسافر در این پرواز 15 کیلوگرم کمتر از حد معمول است.

قیمت بلیط‌های روز جمعه در این مسیر روی سایت علی بابا از یک میلیون و 950 هزار تومان برای پرواز ساعت 7 صبح شرکت ایران‌ایرتور آغاز می‌شود. بلیط پرواز 9 صبح شرکت آتا و 3 بعداز ظهر شرکت آسمان نیز به ترتیب با قیمت 2 میلیون و 2 میلیون و 100 هزار تومان در سایت علی بابا به فروش می‌رسد.

ارزان ترین بلیط روز پنج‌شنبه تهران به استانبول در سایت فلای تودی مربوط به پرواز 5 صبح شرکت ترکیش است که با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان عرضه شده است. این پرواز البته توسط شرکت آنادولوجت انجام می‌شود و مسافران جز کیف دستی، امکان حمل بار ندارند. بلیط پرواز 5 عصر ماهان با قیمت 4 میلیون و 600 هزار تومان نیز ارزان ترین گزینه در میان شرکت‌های ایرانی در سایت فلای تودی است.

دریان سفر امید

فلای تودی برای روز جمعه بلیط سه پرواز مختلف که توسط شرکت‌های آتا، معراج و قشم‌ایر انجام می‌شود را با قیمت یک میلیون و 930 هزار تومان عرضه کرده است. این سه پرواز در محدوده ساعت 7 تا 8 عصر جمعه انجام می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

فلایتیو پرواز ساعت 5 صبح فردای شرکت ترکیش را با قیمت 3 میلیون و 900 هزار تومان می‌فروشد که در مقایسه با سایر سایت‌ها پایین‌ترین قیمت است. ناگفته نماند که این پرواز در فرودگاه صبیحا به زمین می‌نشیند. این سایت بلیط پرواز ساعت 5 عصر ماهان را نیز با قیمت 4 میلیون و 800 هزار تومان عرضه کرده است.

ارزان ترین بلیط شرکت های خارجی در سایت فلایتیو در مسیر تهران به استانبول برای روز جمعه مربوط به پرواز 5 صبح ترکیش است که با قیمت 3 میلیون و 200 هزار تومان عرضه شده است. حدود 10 پرواز شرکت‌های ایرانی در مسیر تهران به استانبول برای روز جمعه با قیمت‌های بین 2 تا 3 میلیون تومان در سایت فلایتیو در دسترس کاربران قرار دارد.

ارزان ترین قیمت بلیط در این مسیر برای روز پنج‌شنبه روی سایت سفرمارکت مربوط به پرواز 5 صبح ترکیش است که با قیمت 4 میلیون و 300 هزار تومان پیشنهاد شده است. این سایت بلیط پرواز ساعت 4 صبح شرکت پگاسوس را نیز با قیمت 5 میلیون و 600 هزار تومان عرضه کرده است.

سفرمارکت ارزان‌ترین بلیط روز جمعه را با قیمت یک میلیون و 887 هزار تومان برای پرواز ساعت 8 شب آتا پیشنهاد کرده است. البته پرواز ساعت 7 قشم‌ایر نیز با همین قیمت روی سایت سفرمارکت عرضه شده است. پرواز 5 صبح ترکیش که توسط آنادولوجت انجام می‌شود نیز توسط سفرمارکت با قیمتی حدود 3 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد. این پرواز برای مسافرانی که قصد دارند صبح زود در استانبول باشد، جذابتر است.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان