ارزان ترین بازی PS4 مناسب نوجوانان + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارزان‌ترین بازی PS4 که برای نوجوانان مناسب باشد، اغلب با قیمتی در حدود 900 هزار تا 1 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این بازی‌ها اغلب اکشن و شوتر اول شخص بوده و داستان‌های جذابی دارند که آن‌ها را در بین نوجوانان پرطرفدار می‌کند.

همچنین این بازی‌ها اغلب گرافیک خوبی داشته و تنوع بالایی از امکانات مختلف بازی مانند دشمنان را در خود دارند. این بازی‌ها برای کودکان مناسب نبوده و اغلب آن‌ها برای افراد بالای 12 سال در نظر گرفته شده‌اند. همچنین این بازی‌ها اکثرا اعتیادآور بوده و در عین حال جوایزی نیز دریافت کرده‌اند که جذابیت و پرطرفدار بودن آن‌ها را نمایان می‌کند.

کاماپرس در این گزارش ارزان ترین بازی PS4 مناسب برای نوجوانان را با جست و جو در سایت‌های اینترنتی معرفی می‌کند.

بازی PS4 ارزان قیمت Borderlands 3

این بازی PS4 با سبک شوتر اول شخص طراحی شده و در زمان تهیه این گزارش با قیمت 940 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول تنوعی بالا در اسلحه‌ها را عرضه کرده و اکشنی دیوانه وار دارد که طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین این بازی گان فایت فوق العاده، باس فایت‌های بی نظیر و محیط‌های متنوع و چشم گیر دارد و در آن امکان شخصی سازی قهرمان‌ها نیز فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازی PS4 ارزان قیمت Far Cry: New Dawn

این بازی که با سبک شوتر اول شخص ارائه شده و گرافیک مناسبی دارد، با قیمت 950 بازار در بازار موجود است. این محصول دنیای بزرگ و زیبایی را در اختیار بازیکنان قرار داده و تنوعی عالی در دشمنان دارد. همچنین این بازی PS4 انواع سلاح‌های گرم و سرد را عرضه کرده و نسبت به نسخه‌های قبل پیشرفتی زیادی نشان می‌دهد.

بازی PS4 ارزان قیمت Metal Gear Survive

این بازی PS4 با سبک اکشن و ماجراجویی طراحی شده و با قیمت 970 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول که داستانی جذاب دارد، گیم پلی شدیدا اعتیاد آوری را عرضه کرده و در آن از گرافیک خوبی استفاده شده است. این محصول ترفندهای مختلف مخفی کاری را در اختیار بازیکن قرار داده و می‌تواند هیجان زیادی در حین بازی ایجاد کند.

بازی PS4 ارزان قیمت God of War 4

این بازی با سبک اکشن و ماجراجویی، با قیمت 980 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. داستان این بازی بسیار جذاب بوده و در آن می‌توان در دنیایی دیگر غرق شد. این بازی PS4 گیم پلی به صورت اکشن اندونچر داشته و گیمرها در آن امکان پیدا کردن کمبوهای بسیار جذاب را روی دشمنان خود دارند. همچنین این بازی از موسیقی‌های بسیار خوبی استفاده کرده و در آن می‌توان گرافیک به شدت واقع گرایانه را تجربه کرد.

بازی PS4 ارزان قیمت Overwatch Legendary Edition

این بازی PS4 با سبک اکشن و شوتر طراحی شده و با قیمت 985 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول داستانی دارد که در آینده‌ای نزدیک رخ می‌دهد و در آن می‌توان انسان‌هایی که تحت سلطه هوش مصنوعی هستند را دید. این بازی برنده جایزه بهترین بازی در سال 2016 بوده و امتیازات بسیار بالایی را در بین منتقدها کسب کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ایستگاه بازیمکس گیمنخل مارکت
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز