ارزان ترین آبرسان های ایرانی در شهریور 1403

کرم آبرسان-کاماپرس
ژیوار

آبرسان‌های مختلف علاوه بر افزایش لطافت پوست، باعث جوان‌سازی دست و صورت هم خواهند شد. بنابراین در بسیاری موارد حتی پزشکان هم از این محصولات آرایشی بهداشتی به مراجعان خود پیشنهاد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش ارزان‌ترین آبرسان‌های ایرانی در شهریور 1403 را مورد بررسی قرار می‌دهد.

آبرسان لافارر3 مناسب پوست‌های خشک

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر3 پوست خشک با حجم 75 میلی لیتر داخل تیوپ در سایت‌های مختلف به فروش می‌رسد. این آبرسان برای پوست‌های خشک صورت مورد استفاده قرار می‌گرد و مخصوص زنان و مردان است. این آب رسان با عصاره‌ی بابونه، گل همیشه بهار، آلوئه‌ورا، روغن بادام و زیتون را باید هرروز صبح و شب بر روی پوست تمیز صورت، گردن و دست خود مالید. آبرسان لافارر3 در حال حاضر 144 هزار تومان قیمت دارد.

آبرسان راکوتن برای ترمیم پوست

کرم آبرسان پوست‌های مختلط و چرب راکوتن 50 میلی لیتر برای همه نوع پوستی مناسب است. این آبرسان ایرانی به تقویت سیستم ایمنی و ترمیم بافت پوست خانم‌ها و آقایان کمک می‌کند. بهتر است این کرم آبرسان را شب‌ها قبل از خواب به پوست دست و صورت زد. بعد از چند روز استفاده از این آبرسان، متوجه تفاوت قبل و بعد، اثر این آبرسان بر روی پوست خود خواهید شد. قبل از مصرف این محصول باید پوست خود را به خوبی تمیز کرده باشد که مواد مغذی آن به راحتی جذب پوست شود. قیمت این آبرسان در سایت‌های مختلف 126 هزار تومان اعلام شده است.

کرم-آبرسان-ایرانی-کاماپرس

دریان سفر امید

کرم آبرسان لایت بیوتی برای انواع پوست

کرم آبرسان لایت بیوتی مدل آرگان شی یکی از بهترین آبرسان‌های ایرانی به حساب می‌آید. در سایت‌های مختلف این آبرسان 200 میلی لیتر به همراه کرم مرطوب کننده لایت بیوتی حجم 250 میلی لیتر به فروش می‌رسد. این آبرسان و کرم مرطوب کننده‌ی ساخت ایران برای انواع پوست قابل استفاده و سازگار است و با خاصیت ضد حساسیتی که دارد مناسب پوست زنان و مردان خواهد بود. قیمت هر دوی این محصولات با هم 450 هزار تومان به همراه 12 درصد تخفیف اعلام شده است.

ژل آبرسان کامان مدل آلوئه‌ورا

ژل آبرسان کامان مدل آلوئه‌ورا یکی از محبوب‌ترین آبرسان‌های ایرانی به حساب می‌آید که با خاصیت نرم کنندگی پوست هر روز بر تعداد مخاطب‌های آن اضافه می‌شود. این کرم آبرسان پوست دست و صورت را علاوه بر نرمی و لطافت، روشن هم خواهد کرد. در سایت‌های مختلف لوازم بهداشتی و آرایشی حجم 200 میلی لیتر مجموعه 2 عددی از ژل آبرسان کامان 152 هزار تومان قیمت دارد.

آبرسان لافارر2؛ یک کرم ضد حساسیت

کرم مرطوب کننده و آبرسان لافارر 2 مخصوص پوست نرمال و مختلط جزو آبرسان‌های خوب ضد حساسیت ایرانی به حساب می‌آید. این کرم با ترکیبات سدیم هیالورونات, آلانتوئین و اوره, عصاره گیاهان بابونه, گل همیشه بهار, آلوئه ورا, روغن زیتون و روغن بادام به لطافت پوست صورت و دست اثر بسیاری دارد. این محصول 278 هزار تومان قیمت دارد که برخی سایت‌ها حتی تا 30 درصد هم برای این آبرسان تخفیف قائل شده است.

آبرسان و جوان کننده مورینگا

یکی دیگر از محصولات ایرانی مورد نظر، آبرسان و جوان کننده صورت مورینگا مناسب انواع پوست است. این آبرسان را باید صبح و شب به پوست کاملا تمیز مالید و با توجه به انواع روغن گیاهی مفید که داخل آن استفاده شده باعث لطافت پوست دست و صورت خواهد شد. آبرسان مورینگا به دلیل وجود ویتامیل A و E که دارد برای پوست همه زنان و مردان مناسب خواهد بود. قیمت 50 میلی لیتر از این محصول حدود 131 هزار تومان قیمت دارد که برخی سایت‌های آرایشی برای این محصوصل تخفیف 38 درصدی اعلام کردند.

انتهای پیام

مرتبط با : مثبت سبز
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز