ارزان‌ترین آپارتمانهایی که می‌توان با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان می توانید در محله های هاشمی، نواب و دامپزشکی صاحب خانه شوید.

به گزارش کاماپرس، در آبان ماه امسال متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی تهران 27 میلیون و 190هزار تومان بوده است. اما در بعضی از محلات تهران می توانید خانه هایی با قیمتی کمتر از قیمت متوسط مسکن در تهران پیدا کنید.

مثلا اگر سری به محله های نواب، هاشمی ، دامپزشکی، بریانک، خوش و آزادی بزنید می توانید با قیمتهای کمتری آپارتمان های بالای ۵۰ متر خریداری کنید. آپارتمانهای زیر ۲۰ سال ساخت که می توانند با قیمت کمتری گزینه مناسبی برای خرید باشند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

ارزان ترین آپارتمانهای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی

راز آسمان پایتخت

یک دستگاه واحد مسکونی ۵۸ متری با ۱۴ سال عمر بنا، واقع در منطقه نواب به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. یک آپارتمان ۵۲ متری با ۱۷ سال عمر بنا در محله آزادی، خیابان آذربایجان هم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان همچنین می توانید در محله جیحون، کوچه مهران یک آپارتمان ۵۸ متری با ۱۸ سال عمر بنا بخرید. یک دستگاه واحد مسکونی ۶۵ متری با ۲۰ سال عمر بنا واقع در محله خوش، خیابان فریدون همراه با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان معامله می شود.

برای یک واحد ۶۰ متری ۶ سال ساخت در محله دامپزشکی، خیابان سلطانی هم باید یکی میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بپردازید. یک آپارتمان ۸۰ متری با ۱۳ سال عمر بنا واقع در بریانک، خیابان هاشمیه هم با قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “ارزان‌ترین آپارتمانهایی که می‌توان با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز