ارزان‌ ترین چمن مصنوعی برای مهدکودک‌ ها کدامند ؟ + قیمت

مهدکودک- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چمن مصنوعی یکی از ملزومات ضروری برای مهدکودک‌هاست و اگر قصد تأسیس یا دکور کردن مهدکودکی را دارید مجبور هستید به فکر خرید چمن مصنوعی برای محل بازی کودکان باشید؛ چرا که کاشت چمن واقعی علاوه بر سختی در نگهداری و آبیاری آن، محل رشد و نمو انواع و اقسام میکروب‌ها و باکتری‌ها است. در کل باید گفت که ارزان‌ترین چمن مصنوعی موجود در بازار متری ۵۰ هزار تومان است و میانگین قیمت چمن مصنوعی برای هر متر مربع چیزی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی جزئیات و قیمت انواع چمن‌های مصنوعی برای مهدکودک‌ها می‌پردازد.

چمن مصنوعی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف

چمن‌های مصنوعی در انواع و رنگ‌های مختلف با پهنای متفاوت تولید می‌شوند. پهنای چمن‌های مصنوعی از حدود ۸ میلی‌متر شروع شده و تا ۲۵ و ۳۰ میلی‌متر در بازار موجود است. همچنین باید گفت که چمن‌های مصنوعی فقط در رنگ سبز تولید نمی‌شوند، بلکه در رنگ‌های یاسی، سبز، طوسی، زرد، قرمز، آبی و غیره هم در بازار وجود دارند و لازم نیست حتما برای دکور مهدکودک رنگ سبز بخرید.

از سوی دیگر، می‌توانید دکور مهدکودک را فانتزی‌تر بچینید و از شخصیت‌های کارتونی را هم در دکور مهدکودک استفاده کنید؛ مثلا چمن مصنوعی آبی با شخصیت کارتونی «کارخانه هیولاها» می‌تواند برای کودکان جذاب باشد؛ یا چمن مصنوعی صورتی با دکوری که پرنسس‌های دیزنی در آن قرار دارند، برای کودکان جالب است. قرار دادن عروسک‌ها و یا چسباندن پوستر یا کاغذ دیواری حاوی شخصیت‌های کارتونی همرنگ با رنگ چمن مصنوعی می‌تواند دکور مهدکودک را به کلی تغییر دهد و بسیار جذاب‌تر کند.

چرا بعضی چمن مصنوعی‌ها گران‌تر هستند؟

برخی از چمن مصنوعی‌ها ضدآب، ضدآتش و ضد لغزش و مقاوم به نور خورشید و… هستند که هر کدام از این عوامل روی قیمت چمن مصنوعی تأثیر می‌گذارد. اصولا چمن‌های مصنوعی که رنگی غیر از سبز دارند، مانند چمن‌های مصنوعی آبی، زرد، قرمز و…کمی گران‌تر از چمن مصنوعی‌های سبزرنگ هستند.

چمن مصنوعی-کاماپرس

قیمت ارزان‌ترین چمن مصنوعی

قیمت تایل چمنی ۳۰ در ۳۰ از ۵۸ هزار تومان در بازار شروع می‌شود و تایلی ۲۵ میل هم، متری ۷۰ هزار تومان است. همچنین چمن مصنوعی تایل ۳۰ در ۳۰  که ۱۵ میل است، در بازار متری ۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. نوع دیگری از چمن مصنوعی تایل ۳۰ در ۳۰ که از ۱۵ میل تا ۲۵ میل آن در بازار تولید می‌شود، هم متری ۶۵ هزار تومان ارزش دارند.

به طور کلی می‌توان گفت که ارزان‌ترین چمن مصنوعی‌های موجود در بازار بین ۵۰ تا ۷۰ هزار تومان قیمت دارند.

میانگین قیمت چمن مصنوعی چقدر است؟

همانطور که گفته شد قیمت هر متر چمن مصنوعی چیزی ببین ۱۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان است، اما نرخ هر متر چمن مصنوعی آبی، قرمز یا طوسی رنگ به ۳۰۵ هزار تومان هم می‌رسد. یکی دیگر از گران‌ترین جمن‌های مصنوعی که در بازار به فروش می‌رسد، چمن مصنوعی ۲۵ میل متری است که ۲۷۰ هزار تومان قیمت دارد. چمن مصنوعی ۱۵ میل با عرض ۲ متر هم، متری ۲۵۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

در این میان، قیمت هر متر چمن مصنوعی بلژیکی ۲۵ میل، مقاوم به اشعه فرابنفش، ضدآتش و سازگار با محیط زیست، متری ۳۶۴ هزار تومان است. قیمت چمن مصنوعی با عرض ۲۰ میل با همین ویژگی که بالا گفته شد، هم متری ۳۱۵ هزار تومان است.

انتهای پیام

مرتبط با : چمنزارخانه چمنشیراز چمن
روکش مارال
آهن رویال
رایانه کمک
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز