ارزانترین مقصد گردشگری اروپا کجاست؟

ژیوار

منطقه گردشگری «آلگاروه» در پرتغال اخیرا به‌عنوان مقرون به صرفه‌ترین مقصد تعطیلات اروپا معرفی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس‌ ان، اخیرا با مطالعه اقلام خریداری شده توسط گردشگران نظیر وعده‌های غذایی، هزینه اقامتگاه، قهوه، کرم ضدآفتاب و… لیستی از مقرون به صرفه‌ترین مقاصد گردشگری دنیا به دست آمد که از قضا پرتغال تنها مقصد اروپایی در میان پنج مقصد برتر است.

بیشتر بخوانید:

طبق گزارش‌ها قیمت محل اقامت یکی از بزرگترین نگرانی‌ها برای هر مسافر است که تأثیر مستقیمی بر روی وعده‌های غذایی و نوشیدنی دارد.

دریان سفر امید

مدیر گردشگری منطقه آلگاروه معتقد است که با توجه به بحران هزینه‌ها که زندگی بسیاری از مردم جهان را تحت تأثیر قرار داده، چنین آماری به مسافران کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند چگونه تعطیلات خود را به بهترین شکل بگذرانند.

طبق شنیده‌ها اسکان در شرق و غرب آلگاروه معمولا به صرفه‌تر از منطقه مرکزی و مثلث طلایی معروف آن است که به هتل بوتیک‌ها و اقامتگاه‌های گوناگون مجهز شده است.

از سوی دیگر برای کاهش هزینه‌های مربوط به کرایه ماشین اقامت در شهرهای لوله، فارو و اولهائو که نزدیک فرودگاه هستند بهترین گزینه است.

آلگاروه علاوه بر طبیعت چشمگیر به چشم‌انداز شگفت‌انگیزش از دریا و غذاهای دریایی تازه و لذیذش معروف است و هزینه سفر به آن در اوقات خارج از تعطیلات بسیار کمتر از حالت عادی است.

انتهای پیام

مرتبط با : الی‌ گشتسفرمارکت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان