ارزان ترین مراکز خرید تهران که هر خانمی باید سر بزند + آدرس

تورهای مسافرتی لحظه آخر

تهران با وجود داشتن بازارها و فروشگاه‌های متنوع، یکی از قطب‌های خرید کشور است و اغلب افرادی که در حال راه اندازی مغازه‌ای هستند و یا قصد دارند به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام به فروش کالایی کنند، معمولا به تهران می‌آیند و به صورت عمده خرید می‌کنند. از طرفی این شهر به دلیل داشتن فروشگاه‌های زیاد و قیمت‌های مقرون به صرفه برای پایتخت نشینان هم شهری ایده‌آل است.

کاماپرس در این گزارش 5 مرکز خرید ارزان در تهران را معرفی می‌کند تا یک خرید راحت و باکیفیت را تجربه کنید.

1-بازار بزرگ تهران هم فال و هم تماشا

کمتر مسافری است که به تهران آمده باشد و از بازار بزرگ در منطقه 12 برای گشت و گذار و خرید، دیدن نکرده باشد. این بازار یکی از زنده‌ترین بازارهای ایران است و با بافتی تاریخی و قدیمی حسی نوستالژیکی را در شما ایجاد می کند. این بازار مصداق مثال از شیر مرغ تا جان آدمیزاد است و هر آنچه را که نیاز داشته باشید از پوشاک، کیف و کفش، لباس بچه، بدلیجات، لوازم تحریر و هنری، قطعات خودرو، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهر، لوازم منزل و انواع ظرف و ظروف را در این بازار با قیمت‌های بسیار منطقی پیدا می‌کنید. البته با رفتن به بازار بزرگ تهران با انبوهی از خوراکی‌های خوشمزه هم مواجه می‌شوید و می‌توانید تازه‌ترین میوه‌ها و بهترین رستوران‌ها را هم امتحان کنید.

مراکز خرید ارزان در تهران-کاماپرس

2-بازار شوش؛ بهشت جهیزیه

اغلب خانواده‌هایی که در تدارک جهزیه هستند به دنبال به روزترین و ارزان ترین لوازم منزل می‌گردند. بازار شوش در جنوب تهران یکی از بهترین مراکز خرید لوازم آشپزخانه، لوازم برقی، پلاستیک جات، ظروف چینی و کریستال است که اکثر محصولات برندهای ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند و علاوه بر وجود پاساژهای متنوع در این بازار، دست فروش‌هایی که به ویژه در روزهای آخر هفته در امتداد خیابان‌ شوش قرار دارند، اجناسی با قیمت مناسب را به مشتریان ارائه می‌کنند. با رفتن به این بازار دست خالی بر نمی‌گردید و می‌توانید خرید خوبی را تجربه کنید.

مراکز خرید ارزان در تهران-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

3-بازار هفت حوض و بازدید از قدیمی‌ترین میدان تهران

بازار هفت حوض در میدان هفت حوض در محله قدیمی نارمک قرار دارد و برای کسانی که در شرق تهران زندگی می‌کنند، این بازار با داشتن قیمت‌های مناسب و ارزان و مغازه‌های متنوع از کیف و کفش و لباس تا لوازم الکترونیک گزینه خوبی به شمار می‌رود. 3 مرکز خرید نبوت، امرالد استار و سون سنتر در این میدان قرار دارند و اطراف این بازار غذافروشی‌ها و کافه‌های زیادی را می‌بینید. دور میدان هم وسایل بازی کودکان و میز شطرنج و نیمکت و آلاچیق‌هایی برای استراحت تعبیه شده است.

مراکز خرید ارزان در تهران-کاماپرس

4-پاساژ کویتی‌ها با قدمتی طولانی

پاساژ کویتی‌ها حد فاصل خیابان جمهوری و خیابان فردوسی معروف به پاساژ کویتی‌های استامبول، یکی از قدیمی‌ترین بازارهای تهران است که برای کسانی که به لباس‌های اسپرت علاقه دارند و به دنبال اجناس قیمت مناسب و ارزان هستند گزینه خوبی محسوب می‌شود. پاساژ کویتی‌ها در همسایگی پلاسکو است و این پاساژ لباس‌های مردانه، زنانه، کیف و کفش را عرضه می‌کند. با رفتن به این پاساژ می‌توانید از پلاسکو و مغازه‌های لباس فروشی آن هم دیدن کنید.

مراکز خرید ارزان در تهران-کاماپرس

5-بازار صالح آباد ارزان و به‌صرفه

یکی از بازارهایی که در چند سال اخیر به یکی از گزینه‌های خرید لوازم خانه برای خانواده‌ها تبدیل شده، بازار صالح آباد تهران است که اکثر فروشگاه‌های آن تولیدی هستند و قیمتی منصفانه را برای اجناس خود در نظر گرفته‌اند. برای رفتن به صالح آباد حداقل باید چند ساعتی را وقت بگذارید تا بتوانید از تمام خیابان‌های آن دیدن کنید، چراکه فروشگاه‌های این بازار اغلب متمرکز نیستند و در کوچه و پس کوچه‌های آن می‌توانید مغازه‌های خوب با اجناس متنوع را پیدا کنید. البته دست فروش‌های زیادی هم در محدوده این بازار هستند که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز