ارزانترین تور زمینی وان ترکیه برای شهریور 1403

تور زمینی وان_کاماپرس
ژیوار

تور زمینی وان یک انتخاب مناسب ‌ برای تجربه یک سفر خارجی با یک تور ارزان‌قیمت است. وان مقصد ارزانی است و درعین‌حال اگر به بازارگردی هم علاقه داشته باشید، این شهر گزینه‌ای عالی برای شماست. به دلیل داشتن بازارهای مرزی، در وان متنوع‌ترین کالاها باقیمت‌هایی باورنکردنی ارائه می‌شود و یکی از اصلی‌ترین دلایل سفر گردشگران به شهر وان خرید ارزان است.

سفر به وان غیر از هواپیما با اتوبوس و قطار هم امکان‌پذیر شده است. متداول‌ترین روش سفر به وان ترکیه برای ایرانیان تور زمینی با اتوبوس است. به همین دلیل اکثر تورهای وان به‌صورت زمینی با اتوبوس برگزار می‌شوند. تور زمینی برای افرادی که از تبریز و شهرهای شمال غربی ایران حرکت می‌کنند بسیار راحت و مقرون‌به‌صرفه است.

کاماپرس در این گزارش، چند تور به‌صرفه وان به‌صورت زمینی را در این گزارش بررسی کرده است.

تور زمینی وان ؛ نیمه اول شهریور

در تاریخ سه شنبه 6 شهریور یک تور به مقصد وان ترکیه حرکت می‌کند. این تور به مدت 12 ساعت از ترمینال آزادی به سمت ترمینال خوی می‌رود. میزان بار مجاز این سفر 30 کیلو ذکرشده است. اتوبوس بعد از 4 ساعت توقف در خوی ساعت 12 نیمه‌شب به سمت مرز رازی حرکت می‌کند و 1 ساعت و نیم تا رسیدن به آنجا زمان می‌برد. از مرز رازی تا مقصد نهایی در وان 2 ساعت طول می‌کشد. سپس سه شب در وان اقامت خواهید داشت و روز شنبه 10 شهریور به سمت تهران حرکت خواهید کرد، مسیرهای بازگشت این سفر نیز به ترتیب مسیر رفت خواهد بود. این تور برای شما 5 میلیون و 300 هزار تومان هزینه دارد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

تور دیگری در تاریخ 15 شهریور با اتوبوس vip به مقصد وان حرکت می‌کند. مدت‌زمان این تور 3 شب خواهد بود و برای چند هتل 3 و 4 و 5 ستاره مسافر می‌برد. قیمت تور بر اساس انتخاب هتل متفاوت است.

تور زمینی وان_کاماپرس

تور وان در هتل‌های سه ستاره

در این سفر شما می‌توانید یکی از هتل‌های سه ستاره وان مثل ilvan را به قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان برای دو نفر با صبحانه رزرو کنید. هتل دیگری به نام toprak همین مدت‌زمان را 4 میلیون و 100 هزار تومان به ازای هر نفر حساب می‌کند. این هتل نیز تنها پذیرایی با صبحانه دارد. هتل Urartu سه ستاره با صبحانه برای اتاق دوتخته 4 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داده است.

تور وان ؛ هتل 4 ستاره

Haldi هتلی 4 ستاره است که در این تور تنها خدمات صبحانه دارد و مبلغ تور آن 8 میلیون تومان برای اتاق دوتخته می‌شود.

تور وان ؛ هتل 5 ستاره

و اما آخرین هتل که 4 ستاره است به نام Elite World Van Hotel   برای سه شب اقامت در اتاق 2 تخته با صبحانه مبلغ 9 میلیون و 100 هزار تومان هزینه دارد.

تور زمینی وان_کاماپرس

تور زمینی وان ؛ 10 تا 14 شهریور

در این تاریخ برای هتل سه ستاره My Deluxe یک تور برگزار می‌شود که ساعت 21 با اتوبوس تهران را ترک می‌کند و ساعت 15 روز بعد به مقصد می‌رسد. این تور خدماتی نظیر صبحانه رایگان اینترنت رایگان و بیمه مسافرتی با پوشش کرونا دارد. هزینه این تور برای یک اتاق دوتخته با صبحانه نفری 8 میلیون و 228 هزار تومان است. ساعت بازگشت این تور 11 صبح به‌وقت محلی خواهد بود که 5 صبح روز بعد به تهران می‌رسد. این تور توسط نهال پرواز برگزار می‌شود ودر سایت علی بابا قابل خریداری است.

انتهای پیام

 

مرتبط با : علی بابانهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز