ارزانترین تور ارمنستان ویژه جشن آب + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با گذشت 14 هفته از عید پاک، در زمان برداشت محصول در ارمنستان جشنی موسوم به واداوار (Vardavar) یا همان جشن آب برگزار می‌شود که در آن مردم در کوچه و خیابان، روی هم آب می‌پاشند. امسال تاریخ برگزاری این فستیوال روز 7 جولای (یکشنبه 17 تیر) اعلام شده است.

کاماپرس در این گزارش، به معرفی ارزانترین تور ارمنستان ویژه جشن آب می‌پردازد.

1- تور ارمنستان فارا گشت کورش کبیر

آژانس مسافرتی فاراگشت کورش کبیر، توری زمینی را به مدت 3 شب و 4 روز به مقصد ارمنستان برگزار می‌کند. تاریخ شروع این سفر، 14 تیر است. بلیط رفت و برگشت، ترانسفر، اقامت در هتل به همراه صبحانه، گشت شهری همراه با ناهار، راهنمای تور فارسی‌زبان و بیمه مسافرتی امکانات این تور را تشکیل می‌دهند. هزینه این تور بسته به هتل محل اقامت و اتاق هتل متفاوت است؛ کمترین هزینه برای یک فرد بزرگسال درصورت اقامت در اتاقی 2 تخته در هتل سه ستاره Nice محاسبه می‌شود و برابر با 10 میلیون و 900 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

2- تور زمینی نهال گشت

تور ارمنستان آژانس نهال گشت، ویژه جشن آب به مدت 3 شب برگزار می‌شود. امکانات این تور، بلیط رفت و برگشت، اقامت هتل با صبحانه، ترانسفر استقبال و بیمه مسافرتی را دربرمی‌گیرد و هزینه آن در کمترین حالت 12 میلیون و 500 هزار تومان است که برای اقامت هر بزرگسال در اتاق تریپل هتل 4 ستاره capital در نظر گرفته شده است.

3- تور زمینی ایروان سفریار

آژانس سفریار توری زمینی را از تهران به مقصد ایروان برگزار می‎‌کند که رفت‌وبرگشت زمینی، اقامت در هتل و ترانسفر را شامل می‌شود. حداقل هزینه تور 10 میلیون و 900 هزار تومان است که برای فردی بزرگسال در اتاقی 2 تخته در هتل 3 ستاره Nice در نظر گرفته شده است. امکان پرداخت این مبلغ به‌صورت قسطی نیز وجود دارد که باید 50 درصد از آن در زمان ثبت‌نام پرداخت شود.

4- تور ارمنستان ویژه جشن آب

آژانس وان تور، میزبان توری زمینی به مقصد ایروان است که به مدت 4 روز و 3 شب برگزار می‌شود. مسافران در هتل 4 ستاره این سیتی شهر ایروان اقامت می‌کنند. خدمات این تور شامل رفـت وبرگـشت بـا اتـوبـوس VIP صندلی تختشو ۲۵ نفره، بازدید آپشنال از تمام جاذبه‌های ارمنستان، سیم‌کارت و بیمه‌نامه مسافرتی است. هزینه تور 14 میلیون و 900 هزار تومان برای هر بزرگسال درصورت اقامت در اتاقی 2 تخته است.

انتهای پیام

مرتبط با : فاراگشتنهال گشت
روکش مارال
آریاپی
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز