ارائه خدمات به مستمری بگیران تامین اجتماعی در ایام تعطیلات نوروز

ژیوار

ناهید حیدری، مدیرکل امور مستمری‌ها سازمان تامین اجتماعی، اعلام کرده که در حال حاضر همه خدمات برای ارائه به مستمری بگیران شامل بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان به صورت غیرحضوری است و به همین دلیل درباره ارائه خدمات به این گروه در ایام تعطیلات عید مشکلی نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تامین اجتماعی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سازمان تامین اجتماعی با توجه به شیوع کرونا، با اجرای طرح 3070، در راستای کاهش مراجعات حضوری اقدامات اساسی صورت داد. به همین منظور سامانه متمرکز مستمری، صدور پیش نویس احکام برقراری مستمری و افزایش خدمات غیرحضوری سازمان را در حوزه تعهدات بلندمدت راه اندازی کرد. بنابراین از لحاظ ارائه خدمات مختلف برای مستمری بگیران تامین اجتماعی در ایام تعطیلات مشکلی وجود ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

در این باره حیدری اعلام کرده که مستمری بگیران اگر در ایان تعطیلات خواهان هر یک از خدمات تامین اجتماعی باشند، خدمت موردنظر را دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال برای بحث درمان از سامانه خدمات غیرحضوری می‌توانند استحقاق درمان خود را بررسی کنند. این مسئله باعث خواهد تا مستمری بگیران در ایام نوروز دچار مشکل نشوند.

تامین اجتماعی چه اقداماتی انجام داده است؟

این مقام مسئول بیان کرد که در سال 1401 خدمات مورد نظر گروه بازنشستگان حوزه سخت و زیان آور و پیش از موعد هم غیرحضوری خواهد شد. سازمان تامین اجتماعی تاکنون اقدامات مختلفی را در خصوص ارائه تمامی خدمات به صورت آنلاین انجام داده که جالب توجه است.

در کل سازمان تامین اجتماعی متعهد است که در بلندمدت ایده تحول دیجیتال و غیرحضوری کردن خدمات سازمان را به اجرا دربیاورد. اما در این حوزه مشکلاتی از جمله نبود زیرساخت لازم و ارتباطات کافی بین مرجع‌های برون سازمانی و مجموعه تامین اجتماعی در راستای راه اندازی خدمات بین دستگاهی وجود نداشته است. همین موضوع باعث شده تا ایده تحول دیجیتال اولویت لازم را در اجرا نداشته باشد.

مرتبط با : سازمان تامین اجتماعی
نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز