احتمال همبازی شدن مسی و رونالدو در یوونتوس

ژیوار

زلزله‌ ویرانگری که لیونل مسی در بارسلونا ایجاد کرده، باعث شکلگیری صف خریداران این اعجوبۀ محبوب آرژانتینی پشت در این باشگاه شده است.

به گزارش کاماپرس، پس از مطرح شدن نام باشگاه‌های منچسترسیتی، منچستر یونایند، اینترمیلان، پاری‌سن‌ژرمن، حالا یوونتوس نیز تمایل خود را برای جذب مسی ابراز کرده است. رسانه‌های ورزشی اروپا هر روز با گمانه‌زنی‌های متعدد سعی می‌کنند تیم آینده کاپیتان فعلی بارسلونا را حدس بزنند اما تاکنون هیچ خبر قطعی از آینده مسی منتشر نشده است.
در حالی‌که برخی رسانه‌ها از بازگشت دوباره مسی به تمرینات بارسلونا از روز دوشنبه خبر می‌دهند، مدیران یوونتوس با ابراز تمایل برای جذب مسی، پس‌لرزه جدیدی را رقم زدند. بسیاری از علاقمندان فوتبال که تاکنون تنها در بازی‌های پلی‌استیشن احتمال همبازی شدن رونالدو و مسی را ممکن می‌دانستند از روز گذشته به این فکر می‌کنند که آیا واقعا قرار است مسی و رونالدو در یک تیم کنار هم بازی کنند و به همدیگر پاس بدهند یا پس از به ثمر رسیدن گل، یکدیگر را در آغوش بگیرند.

تورینی‌ها که پس از جذب پرسر و صدا و دور از انتظار کریستیانو رونالدو، بیش از قبل مورد توجه رسانه‌ها و فوتبالدوستان قرار گرفتند اگر موفق شوند مسی را نیز به ترکیب خود اضافه کنند، نه تنها قدرت فنی خود را افزایش می‌دهند بلکه ارزش مادی باشگاه را نیز به شدت ارتقا می‌دهند. جذب مسی و حفظ رونالدو، برای راه‌راه‌پوشان تورین یک موفقیت بزرگ اقتصادی خواهد بود.

دریان سفر امید

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز