اجاره کشتی تفریحی در کیش

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از خاص ترین تفریحات کیش که در سفر به این جزیره زیبا می توان به مسافران پیشنهاد داد، اجاره کشتی تفریحی خصوصی (یات) در کیش است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از رزرواسیون مهر، یات ها یا همان قایق تفریحی لوکس، امکانات خاص و انواع متفاوتی از نظر اندازه٬ ظرفیت و امکانات دارند.

اجاره و استفاده از قایق لوکس در کیش و گذراندن زمانی بر روی آب های نیلگون خلیج فارس در هر ساعت از روز، از طلوع خورشید تا غروب آن، لذت خاصی دارد و یک تجربه تکرار نشدنی خواهد بود.

تنوع یات ها ٬ قایق ها و کشتی های تفریحی در جزیره زیاد است. مسافران با توجه به تعداد نفرات و امکانات مورد نظرشان می توانند برای رزرو قایق در کیش اقدام کنند.

در حال حاضر اجاره قایق خصوصی در کیش تا ظرفیت ۱۵ نفر امکان پذیر است.

اجاره یات های بزرگ در کیش که به امکاناتی مثل اتاق خواب، آشپزخانه و سرویس بهداشتی مجهز هستند، برای برگزاری مراسمات مختلف مانند جشن تولد، سالگرد ازدواج یا مهمانی های خصوصی گزینه مناسبی ست که مهمانی شما را به یک مهمانی منحصر به فرد تبدیل می کند.

این کشتی های تفریحی خصوصی، یک هتل خصوصی شناور بر روی آب هستند. کشتی های تفریحی نیز مانند هتل ها بر اساس کیفیت و امکانات، به کشتی های 5 ستاره، 4 ستاره و 3 ستاره تقسیم می شوند. هر چه ستاره های کشتی ها بیشتر باشد، هزینه رزرو بالاتری دارند.

برای برگزاری جلسات کاری خاص نیز می توانید اقدام به اجاره قایق در کیش کنید و یا اگر قصد یک گشت دریایی کوتاه را داشته باشید به راحتی می توانید یک قایق اسپرت تفریحی با قیمت و امکانات محدودتر رزرو کنید.

همه قایق ها و یات ها با کاپیتان و برای مدت زمان حداقل یک ساعت اجاره داده می‌شوند.

با توجه به درخواست های زیاد مسافران برای اجاره کشتی تفریحی، شما باید از چند روز قبل اقدام کنید تا با محدودیت مواجه نشوید.

عروسی بر روی کشتی تفریحی یکی از لاکچری ترین تفریحات کیش به شمار می رود که هر کسی توان برگزاری این عروسی را به دلیل هزینه های نسبتا بالا ندارند.
این کشتی ها توسط ملوانی ماهر هدایت می شود. ملوان ها اتاقی جداگانه در کشتی دارند و شما می توانید درون کشتی راحت باشید.

اما اگر شما بخواهید با پرداخت هزینه کمتر یک عروسی رویایی را برگزار کنید می توانید از قایق های خصوصی نیز استفاده کنید، این قایق ها گنجایش 25 نفری دارند.

کشتی های خصوصی امکاناتی مانند: دو عدد اتاق خواب، سرویس بهداشتی ، حمام ، عرشه طبقه بالا ، مبلمان و سرویس چوب کامل شامل تخت، سکوی شیرجه, سکوی ماهیگیری و اما درون آشپزخانه این کشتی ها تمامی امکاناتی مانند: مایکروفر، گاز، یخچال، سینک ظرفشویی، میز و مبلمان ناهار خوری وجود دارد.علاوه بر این امکان برگزاری موسیقی زنده و حضور کمدین ها در این کشتی ها برای مراسم عروسی وجود دارد.

گل آرایی کشتی تفریحی به دو دسته سالن آرایی و اتاق آرایی تقسیم میشود که معمولا هزینه اتاق آرایی نسبت به گل آرایی کل کشتی هزینه کمتری دارد.

ساعات کاری، کاملا در اختیار شماست و به شما بستگی دارد و صاحبان کشتی های خصوصی، ساعات کاری خود را با مهمانانشان تنظیم میکنند. برخی افراد دوست دارند عروسی آنان در شب برگزار شود ولی برخی دیگر می خواهند صبح و در روز روشن عکس های خاص و زیبا بگیرند. حتی شما می توانید این کشتی ها را به صورت ساعتی، هفتگی، ساعتی و ماهیانه رزرو کنید.

گشت دریایی یکی از تفریحات بسیار خاص کیش برای دوری از شلوغی شهر و تمدد اعصاب است. امیدواریم با تجربه آن، خاطره به یاد ماندنی از سفر به جزیره کیش برایتان ثبت شود.

 

 

مرتبط با : رزرواسیون مهر
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز