اجاره ویلا استخردار اطراف تهران تا 2 میلیون تومان

اجاره ویلای استخردار اطراف تهران تا 2 میلیون تومان-کاماپرس
ژیوار

ساکنان شهر تهران به دلیل زندگی در شهری شلوغ، با ترافیک بالا و آلودگی هوا، گاهی تمایل دارند تا از شلوغی و آلودگی شهر فرار کرده و در مکان‌هایی نزدیک به شهر، با طبیعت زیبا و فضای آرام و آسوده اقامت کنند. ازاین رو اجاره ویلا استخردار در اطراف تهران به عنوان گزینه‌ای عالی برای این دسته از افراد محسوب می‌شود.

برای اجاره ویلا استخردار در اطراف شهر تهران، افراد می‌توانند به راحتی از طریق اینترنت یا از طریق دفاتر املاک محلی با صاحبان و مدیران ویلا تماس بگیرند. قیمت‌ اجاره ویلا در اطراف شهر تهران بستگی به موقعیت جغرافیایی، امکانات و اندازه ویلا دارد. با توجه به تقاضای بالای اجاره ویلا، بهتر است قبل از سفر، رزرو و پرداخت وجه خود را انجام دهید.

کاماپرس در این گزارش 5 ویلا استخردار در اطراف تهران را معرفی می‌کند.

ویلای استخردار 160 متری در لشگرآباد

قیمت اجاره یک ویلای 160 متری در لشگرآباد 1 میلیون و 990 هزار تومان است. این ویلا با استخر آبگرم، تاب باغی و حیاط درخت کاری شده در محیطی دنج و آرام قرار دارد. ویلای مد نظر دارای دو اتاق خواب است. ظرفیت استاندارد آن 2 و ظرفیت نهایی آن 6 نفر در نظر گرفته شده است. استخر رو باز آبگرم این ویلا به ابعاد 8 در 4 متر و عمق 1.4 و 1.5 متر آماده استفاده است. دسترسی به سوپرمارکت، نانوایی و سایر امکانات رفاهی به راحتی امکان پذیر بوده و کیفیت پوشش دهی شبکه تلفن همراه در مکالمه و اینترنت بسیار خوبی دارد. این ویلا از امکاناتی چون تلویزیون، وسایل آشپزخانه، مبلمان، میز ناهارخوری، اقلام بهداشتی، جارو برقی و .. برخوردار است.

ویلای استخردار 200 متری در ماهدشت

قیمت اجاره یک ویلای 200 متری سه خواب با استخر آب گرم 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این ویلا در ماهدشت و در منطقه‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته است. از مزایای این منطقه می‌توان یه مجموعه تفریحی ورزشی، رودخانه شور و باشگاه اسب سواری اشاره کرد. ویلای مدنظر دارای ظرفیت استاندارد 6 نفر بوده، اما می‌تواند میزبان حداکثر 12 نفر باشد. استخر رو باز آبگرم این ویلا دارای ابعاد 7 در 4.5 و عمق 1.2 تا 1.7 متر است و از تصفیه اتوماتیک 24 ساعته بهره می‌برد. پوشش شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در این منطقه عالی است. این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست محصور شده و از امکاناتی چون پارگینگ، میز بیلیارد، اقلام بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش، کباب پز و سرایدار و نگهبان 24 ساعته بهره می‌برد.

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

ویلای استخردار 200 متری در آغچه حصار

یک ویلای دوبکس 200 متری با قیمت 1 میلیون و 800 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا در آغچه حصار قرار دارد و دارای دو اتاق خواب مستر است. برای استفاده مهمانان در حیاط ویلا استخر رو باز آبگرم با تصفیه 24 ساعته و با ابعاد 8 در 4 و عمق 1 الی 1.8 متر آماده شده است. ظرفیت استاندارد این ویلا 6 نفر و ظرفیت نهایی آن 10 نفر است. هر اتاق خواب دارای یک تخت دو نفره بوده و در فضای مشرک نیز 4 دست رخت خواب برای استفاده مهمانان مهیا شده است. این ویلا به امکانات و خدمات رفاهی دسترسی خوبی دارد. پوشش دهی شبکه تلفن همراه و اینترنت نیز برای هر دو اپراتور عالی است. ویلای مد نظر با دیوار بدون مشرف محصور شده و شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته است. از امکانات این ساختمان می‌توان به اقلام بهداشتی، سیستم سرمایش و گرمایش، مبلمان، میز غذاخوری، کباب پز و وسایل آشپزخانه اشاره کرد.

ویلای استخردار 90 متری در تهراندشت

قیمت اجاره یک ویلای 90 متری در تهراندشت 1 میلیون و 700 هزار تومان در نظر گرفته شده است. مورد مذکور یک ویلا استخردار دوخوابه با آبگرم و حیاطی زیبا با درختان میوه است که در منطقه‌ای دنج و آرام اقع شده است. استخر آبگرم این اقامتگاه با تصفیه دستی به ابعاد ۷.۵ در ۳.۵ متر و عمق ۱.۳ تا ۱.۶ متر برای استفاده مهمانان مهیا شده است. همچنین، محوطه گل‌کاری شده، آلاچیق دارای نشیمن و سالن پذیرایی مجهز به سیستم صوتی، فضای مناسبی را برای دورهمی و استراحت میهمانان فراهم آورده است. این اقامتگاه دارای دیوار محصور کننده بوده و همچنین ۵۰۰ متر انتهایی مسیر دسترسی به اقامتگاه خاکی و البته قابل تردد با انواع خودرو است. در نزدیکی این ویلا نانوایی و سوپرمارکت واقع شده و پوشش اینترنتی خوبی دارد. خیابان پوشیده از درختان بلند قامت، باغ‌های میوه و مزارع صیفی‌جات نزدیک به این ویلا قرار دارند.

ویلای استخردار 130 متری در لشگرآباد

یک ویلای 130 متری با استخر آبگرم با قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. این اقامتگاه در روستای لشگرآباد و در فاصله 70 کیلومتری از تهران قرار گرفته است. استخر آب گرم روباز این ویلا دارای ابعاد 4 و 6 متر و عمق 1.6 متر است و از سیستم تصفیه اتوماتیک بهره می‌برد. این ویلا دو خواب است و حداکثر ظرفیت 4 نفر را دارد. محوطه ویلا با دیوار بدون مشرف محصور شده و جهت برقرای امنیت شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته است. همچنین برای تهیه مایحتاج روزانه با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی به سوپرمارکت و نانوایی دسترسی دارد. از دیگر امکانات این ساختمان می‌توان به میز فوتبال دستی، سیستم صوتی، آبنما و حیاط دلباز همراه با میز و صندلی اشاره کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
سبیت
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز