اجاره‌ ویلای استخردار در کلاردشت شبی چند؟

کلاردشت- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای سپری کردن تعطیلات آخر هفته‌ اجاره کردن ویلا در شهرهای اطراف تهران و یا شمال کشور در کنار خانواده و دوستان است. در این میان کلاردشت و مناظر بکر آن طرفداران زیادی دارد و به طبع تنوع ویلاهای این منطقه باعث تفاوت‌های قیمتی آن می‌شود. اجاره‌ی ویلای استخردار در کلاردشت معمولا از ۴ تا ۱۰ میلیون تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش قیمت 5 ویلای استخردار در کلاردشت را بررسی می‌کند:

ویلای استخردار در کلاردشت

برای مثال، یک ویلای دوبلکس، خاص و استخردار در وسط طبیعت کلاردشت با ظرفیت بیش از ده نفر برای اجاره آگهی شده است. این ویلا علاوه بر ویو ۳۶۰ درجه، دارای آب گرم مناسب برای چهار فصل است. در کنار همه‌ی اینها این ویلا دارای جکوزی رویایی، کنار درختان میوه و گل‌های رز رونده، در وسط حیاط است. این ویلای هزارمتری و سه اتاق خواب را شبی 10میلیون تومان می‌توان اجاره کرد.

ویلا در کلاردشت_ کاماپرس

ویلای سوبلکس با استخر و جکوزی در دل کلاردشت

همچنین یک ویلایی دنج ۴۰۰ متری سه طبقه با سه اتاق خواب و چهار سرویس بهداشتی در کلاردشت را می‌توانید به قیمت هر شب 8 میلیون تومان برای تعطیلات آخر هفته کرایه کنید. این ویلا دارای استخر و جکوزی سربسته است. همچنین این ویلا به دلیل اینکه در ابتدای جاده رودبارک قرار دارد، دسترسی خوبی به مراکز خرید و بازار هم دارد. این ویلا مناسب جمعیت بین 6 تا 8 نفر است که به همین تعداد هم دارای پارکینگ برای خودروی مهمان‌ها است.

استخر آب‌گرم با ویو طبیعت کلاردشت

ویلای دوبلکس با ظرفیت بین شش تا ۱۲ نفر با دارا بودن استخر و‌ ویوی جنگلی در سایت‌های اقامتی آگهی شده است. اجراه این ویلا برای هر شب، چهار میلیون و 500 هزار تومان قید شده است. این ویلا سه اتاق خوابه مجهز به تخت‌های دونفره است. این نکته را دقت کنید که یکی از قوانین این ویلای بسیار تمیز، عدم استفاده از دخانیات در داخل ساختمان است.

بیشتر بخوانید:

ویلای استخردار با چشم انداز بی‌نظیر کلار دشت

خانه ویلایی با ویوی سبز و ظرفیت ۱۲ مهمان، دارای استخر و کاملا دربست به قیمت شبی سه میلیون و ۸۰۰ اجاره داده می‌شود. این مجموعه با پنجره‌های بزرگ، ویوی کاملی را از داخل خانه مهیا می‌کند. همچنین با طی کردن چند پله، مهمان‌ها می‌توانند وارد بالکن و روف‌گاردن شوند و از دیگر امکانات بی‌نظیر ویلا هم استفاده کنند.

اجاره ویلای استخردار مقرون‌به‌صرفه

ویلایی با متراژ ۲۱۰ متر، دارای استخر سرپوشیده و دو اتاق خواب در کلاردشت در بین آگهی‌های اجاره‌ها قرار دارد. این ویلا با ظرفیت پذیرش 8  مهمان به مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ در وسط هفته و سه میلیون و ۲۰۰ در روزهای تعطیل کرایه داده می‌شود. این ویلا هم مشابه خیلی از ویلاهای دیگر نمایی از طبیعت سبز کلاردشت را در روبه‌روی خود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارسفرمارکتشبشیپورملک رادار
آریاپی
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز