اجاره خودرو بدون راننده در تهران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

شرکت آراد سیر دارای مجوز رسمی و بیش از ده سال سابقه در زمینه اجاره خودرو بدون راننده در تهران و شهرهای دیگر و اجاره خودرو با راننده در تهران و دیگر نقاط کشور است. شما می‌توانید جهت اجاره خودرو بدون راننده در تهران به‌صورت تلفنی یا آنلاین رزرو خود را انجام دهید. همچنین شما در زمان رزرو خودرو و عقد قرارداد فاکتور رسمی دریافت خواهید کرد.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران

اجاره خودرو بدون راننده در تهران و دیگر نقاط کشور با قیمت‌های نازل و بالاترین کیفیت از امکاناتی است که آراد سیر در اختیار شما قرار داده‌است. شما می‌توانید با حداقل ودیعه و ضمانت و راحت ترین روش اجاره ماشین بدون راننده در تهران داشته باشید. شرکت در قرارداد اجاره بدون راننده یک چک یا سفته و سند مالکیت از شما دریافت خواهد کرد و پس از انجام این مراحل به سرعت شما خودروی مورد درخواست خود را دریافت می‌کنید. شما می‌توانید در روش اجاره خودرو بدون راننده  در تهران از امکاناتی نظیر صندلی کودک، وای‌فای، سیستم کروز کنترل و موارد دیگر استفاده کرده و هنگام عقد قرارداد موارد مورد درخواست خود را با کارشناسان شرکت مطرح فرمایید.

نحوه اجاره خودرو بدون راننده در تهران برای ادارات دولتی و غیردولتی و سازمان‌ها

چنانچه سازمان یا ارگان خصوصی نیاز به ماشین‌هایی به تعداد بالا از یک مدل و یک رنگ دارند باید از مدت چهار روز قبل رزرو خود را انجام دهند تا مشاوران ما راهنمایی‌های لازم و هماهنگی را با آن‌ها انجام دهند.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران جهت تشریفات

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که مهمانی داشته و قصد داشته باشید او را غافل‌گیر کنید و با ماشینی لوکس از وی استقبال به عمل آورید. اما ماشین خودتان مناسب نیست. بنابراین ترجیح دهید با ماشین مدرنی به پیشواز دوست یا مهمان خود بروید. در این هنگام بهترین گزینه اجاره خودرو بدون راننده در تهران است. شما می‌توانید با تماس با شرکت آراد سیر لیست موجودی ماشین‌های موجود در شرکت را استعلام گرفته و پس‌ ز مشورت با کارشناسان ما و براورد هزینه و نیاز خود ماشین موردنظر خود را با آسان‌ترین روش اجاره کنید.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در تهران

شرایط اجاره خودرو بدون راننده در تهران شامل این مراحل است که شما پس از تماس با شرکت و اعلام ماشین انتخابی خود پس از دانستن قیمت حدودی آن و پس از تأیید مدارک و اعلام روز تحویل با مشاور هماهنگ کرده و پس از ارائه مدارک ماشین را در روز معین و مکان مشخص دریافت خواهید کرد.

قیمت اجاره خودرو بدون راننده در تهران

قیمت اجاره خودرو بدون راننده در تهران بستگی به عواملی همچون تعداد روزهای درخواستی و کیلومتر تعیین‌شده و مدل ماشین دارد.

اجاره خودرو بدون راننده در تهران و تضمین کمترین قیمت در بین دیگر شرکت‌ها

شرکت اجاره خودرو آراد سیر انواع خودرو ها و ماشین‌های برند سال را با بالاترین کیفیت فنی و نازل‌ترین قیمت و آسان‌ترین روش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد .هزینه اجاره خودرو بدون راننده در تهران از روزی 300 هزار تومان شروع می‌شود واضح است هرچه تعداد روز درخواستی بیشتر باشد هزینه اجاره خودرو بدون راننده در تهران نیز کمتر محاسبه  خواهد شد.

‌ارسال امداد در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور

هرگاه خودروی اجاره‌ای شرکت در نزد شما دچار ایراد یا نقص فنی شد حتی در دورافتاده‌ترین نقطه کشور تنها با یک تماس با شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن خودروی جایگزین در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

مرتبط با : آراد سیر
روکش مارال
آهن رویال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز