اجاره خانه و ویلا در رامسر برای تعطیلات خرداد شبی چند؟

رامسر- کاماپرس
ژیوار

سفر به مناطق سرسبز شمال کشور همچون رامسر انتخاب بسیاری از افراد برای تعطیلات خردادماه است؛ اجاره ویلا و خانه در این شهر زیبا از شبی 800 هزار تومان تا حدود 3 میلیون تومان متفاوت است؛ به‌طور کلی داشتن استخر، جکوزی و فضای تفریحی، باعث گران‌شدن هزینه اقامت در این شهر ساحلی می‌شود.

کاماپرس با جست‌وجو در سایت‌های اجاره ویلا، هزینه اقامت در رامسر را بررسی می‌کند.

کرایه خانه‌باغ 5 هزار متری در رامسر

در ورودی رامسر خانه‌ای 160 متری در باغی به مساحت پنچ هزار متر قرار دارد. این خانه‌باغ حداقل شبی 2 میلیون و 200 هزار تومان به مسافران اجاره داده می‌شود. از مشخصات این خانه‌باغ می‌توان به چهار خوابه بودن آن اشاره کرد و به‌طور استاندارد 8 نفر می‌توانند در آن اقامت کنند. همچنین نزدیکی این ویلا به دریا و رودخانه و وجود آلاچیق، تاب و حوض داخل محوطه، این خانه را محیطی آرام و لذت بخش تبدیل کرده است.

کرایه خانه با درختان میوه در رامسر

حیاطی با درختان میوه و خانه‌ای 120 متری در داخل آن، به مبلغ یک میلیون و 800 هزار تومان به صورت روزانه اجاره داده می‌شود. این خانه در نزدیکی ساحل رامسر قرار دارد و دو اتاق خوابه است. ظرفیت این خانه طبق آگهی منتشرشده،‌ بین چهار تا پنچ نفر است. با توجه به امکانات این خانه، گیاهان داخل حیاط و نورپردازی اطراف آن، در صورت اقامت در آن فضای دلنشینی را تجربه خواهید کرد.

رامسر- کاماپرس

دریان سفر امید

اجاره روزانه خانه‌ای ارزان در رامسر

در سایت‌های اجاره خانه ویلایی در رامسر، خانه دیگری به مبلغ هر شب 690 هزار تومان اجاره داده می‌شود که جزو امتیازاتش این است که بابت اسکان کودکان زیر پنچ سال مبلغی دریافت نمی‌شود. این خانه 60 متری دارای یک اتاق است. این خانه از سازمان گردشگری مجوز دارد و بیمه هم است. همچنین این منطقه به امکاناتی همچون سوپر مارکت و نانوایی نیز دسترسی کامل دارد.

اجاره ویلای استخردار در رامسر

ویلای دربست با 250 متر بنای سه خوابه، در رامسر به مبلغ دو میلیون و 700 هزار تومان روزانه به مسافران اجاره داده می‌شود. این خانه ویلایی نوساز دارای امکانات مدرن، از جمله درب اتوماتیک پارکینگ و استخر سرپوشیده آب گرم است. فضای داخلی این خانه برای مسافران بسیار دلنشین خواهد بود. امکان افزایش رقم اجاره در تعطیلات خاص مانند تعطیلات خردادماه وجود دارد.

اجاره خانه چوبی در دل رامسر

خانه‌ای چوبی کنار جنگل، با 90 متر بنا به چهار نفر (2 نفر همراه) در شهر رامسر به صورت نیمه دربست اجاره داده می‌شود. چشم انداز این ویلا از طرفی دریا و از طرف دیگر جنگل و روستا است. وقتی پنچره‌های این ویلای چوبی را باز کنید، با کوه‌های سبز و دریای ساحلی رامسر مواجه می‌شوید. طبق آگهی این خانه را می‌توان با روزی یک میلیون و 950 هزار تومان اجاره کرد.

رامسر- کاماپرس

کرایه ویلا با جکوزی در تراس

آپارتمان جنگلی دو خواب، 120 متری و نیمه دربست به همراه جکوزی با دو میلیون و 250 هزار تومان قابل اجاره است. جکوزی در تراس این خانه نصب شده که با استفاده از آن، چشم اندازه دریا و جنگل قابل رویت خواهد بود. این واحد برای دو خودرو پارکینگ دارد و پذیرش حیوانات خانگی فقط در فضای باز این اقامتگاه مجاز است.

انتهای پیام

مرتبط با : پینورستدیوار
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان