ابراز نگرانی نسبت به وضعیت کنونی بازار بیت کوین

ژیوار

دون آلت، یکی از معامله گران و تحلیلگران بازار رمزارزها، بیان کرده که معامله گران نباید منتظر افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین باشند. ضمنا وضعیت بازار بیت کوین و آلت کوین‌ها بحرانی به نظر می‌رسد و باید در معاملات محتاطانه رفتار کرد.

به گزارش کاماپرس، به رغم اینکه برخی پیش بینی می‌کنند بازار ارز دیجیتال بیت کوین همچنان به صعود ادامه می‌دهد و انعطاف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا باعث رشد انفجاری قیمت بیت کوین می‌شود، اما دون آلت نظر متفاوتی دارد. به گفته این فعال بازار رمزارزها، درخواست شرکت مدیریت دارایی بلک راک در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای دریافت مجوز یک صندوق قابل معامله در بورس اتریوم احتمالا مانع از رشد بیشتر قیمت این ارز دیجیتال خواهد شد.

چرا احتمال کاهش قیمت بیت کوین وجود دارد؟

به باور این تحلیلگر، پیشنهاد بلک راک برای ای تی اف اتریوم احتمالا به طور قابل توجهی روی علاقه سرمایه گذاران به بیت کوین اثر می‌گذارد و مانع از رشد انفجاری قیمت این رمزارز خواهد شد. به نظر وی، در صورت موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا با ای تی اف اتریوم، نقطه عطف بیت کوین به یغما خواهد رفت. این اقدام سبب خواهد شد تا یکی از سکه‌های از رونق افتاده بازار به کانون سرمایه گذاری‌های بزرگ تبدیل شود. همین مسائل سبب شده تا تحلیلگر مذکور نسبت به آینده صعودی بیت کوین کمتر امیدوار باشد و بهبود وضعیت اتریوم را بیشتر در نظر بگیرد.

برنامه تحلیلگر معروف برای معاملات رمزارزها

براساس همین اعتقاد، دون آلت بیان کرده که موقعیت خرید بیت کوین باید کمرنگ شود و باید برنامه خرید اتریوم را مدنظر قرار داد که شرایط به مراتب امیدوارکننده و بهتری دارد. این تحلیلگر بیان کرده که برای بیت کوین در محدود قیمتی 27 هزار دلار در شرایط خرید قرار گرفت و سپس بخش عمده‌ای از ذخایر این رمزارز را به نرخ 37 هزار و 500 دلار فروخت. اکنون برای اتریوم یک موقعیت خرید کم اما طولانی در نظر گرفته تا از این رمزارز نیز سود به دست آورد.

دریان سفر امید

از طریق کدام درگاه ایرانی اتریوم و بیت کوین را معامله کنیم؟

در صورتی که سرمایه گذاری روی اتریوم نسبت به بیت کوین برای شما هم جذاب است، ابتدا باید درگاه ایرانی مناسبی را برای خرید اتریوم انتخاب کنید. صرافی، بهترین درگاه داخلی برای معامله اتریوم ، بیت کوین و دیگر رمزارزها است. این درگاه گذشته از آن که خدمات معاملاتی را به مشتریان ارائه می‌دهد، بستر مناسبی برای مشاهده قیمت بیت کوین ، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید. این مجموعه به دلیل برخورداری از تیم پشتیبانی مناسب و کاربلد توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. ضمنا سطح امنیت و پروتکل‌های امنیتی این مجموعه نیز در حد قابل قبول بوده و تاکنون خبری مبنی بر هک یا کلاهبرداری رمزارزی این سایت مخابره و منتشر نشده است. دسترسی به سایت صرافی و کاربری آن چندان دشوار نیست و کاربران به راحتی امکان استفاده از خدماتش را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز