آیفون 15 رونمایی شد + تصاویر

آیفون 15- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اپل مراسم امسال را با زندگی شروع کرد. مردمی از سراسر دنیا با ساعت‌های هوشمند که از مرگ نجات یافته بودند و توانسته بودند یک بار دیگر تولدشان را جشن بگیرند؛ و این را مدیون هیچکس نبودند، جز ساعت‌های هوشمند اپل که ضربان بالای قلب را به آنها هشدار داده بودند و آنها توانسته بودند از حمله قلبی جلوگیری کنند. در این بین مردی بود که به دلیل تشنج حین رانندگی کنترل ماشین را از دست داده بود و در این هنگام اپل واچ با 911 تماس گرفته بود و موفق شده بود جانش را نجات بدهد.

بعد از این که اپل نشان داد با ساعت‌های هوشمندش می‌تواند جان انسان‌ها را نجات بدهد، به سراغ آیفون مورد انتظار رفت؛ آیفون 15. این آیفون جدید با روشنایی و وضوح تصویر فوق‌العاده صفحه نمایش 6.1 اینچی‌اش روانه بازار شد. در کنار آن، آیفون 15 پلاس با نمایشگر 6.7 اینچی ارائه شده تا خواندن متون را راحت‌تر کند. آیفون 15 و آیفون 15 پلاس از طیف رنگی متنوعی از جمله سفید، صورتی، مشکی، زرد و آبی عرضه شده، در حالی که آیفون ۱۵ پرو و پرومکس در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، خاکستری و آبی به فروش می‌رسد.

آیفون 15- کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دوربین آیفون 15 به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر بسیار باکیفیتی را با جزئیات بیشتر با دوربین اصلی 45 مگاپیکسلی آن ثبت کنند. با این حال، جالب‌ترین مدل، آیفون 15 پرو مکس است که با لنز دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای زوم اپتیکال داشته باشد که اجازه می‌دهد دو برابر میزانی که آیفون 14 پرو امکانش را فراهم می‌کند، از قدرت زوم کردن استفاده کنید.

آیفون 15- کاماپرس

پردازنده قوی این گوشی عملکرد بسیار خوبی در اجرای برنامه‌ها و بازی‌های سنگین به نمایش می‌گذارد. باتری آیفون 15 طول عمر مفید بالاتری دارد و به کاربران اجازه می‌دهد یک روز کامل از این دستگاه استفاده کنند. آیفون 15 دارای یک درگاه شارژ تایپ سی هم هست تا انقلابی تمام عیار در آیفون‌ها باشد.

آیفون 15- کاماپرس

یکی از قابلیت‌های جدید این گوشی، از بین بردن نویز اطراف در حین مکالمه است که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

آیفون 15- کاماپرس

جنس تیتانیوم به کار رفته در قاب، دیگر ویژگی جذابی است که اپل در ساخت آیفون 15 به کار برده است.

آیفون 15- کاماپرس

تصمیم گرفتن برای خرید آیفون 15 یا نگه داشتن آیفون فعلی‌تان می‌تواند کار سختی باشد. اگر اکنون گوشی آیفون 12 یا مدل‌های جدیدتر آن را دارید، احتمالا خرید یک آیفون 15 هزینه‌ای دارد که برابر با فایده‌اش نیست. اما اگر مدل‌های قدیمی‌تری داشته باشید، آیفون 15 با پردازنده قوی‌تر، دوربین باکیفیت‌تر و درگاه شارژ تایپ سی می‌تواند برای‌تان واقعا جدید باشد.

انتهای پیام

آهن رویال
رایانه کمک
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز