آیا می‌توان با 4 میلیارد تومان در غرب تهران خانه خرید؟

خانه در غرب تهران-کاماپرس
ژیوار

اگر سرمایه شما محدود به 4 میلیارد تومان است و قصد خرید آپارتمان در تهران را دارید، تنها می‌توانید به متراژهای پایین و در برخی مناطق محدود فکر کنید. موضوع اصلی کیفیت زندگی است که مدنظر دارید و بررسی این نکته که هدف شما از خرید آپارتمان سرمایه‌گذاری است یا سکونت در ملک خریداری شده.

کاماپرس، در این گزارش خانه‌های 4 میلیاردی در محدوده غرب تهران را بررسی کرده است.

قیمت خانه نقلی در فردوس شرقی

در منطقه فردوس شرق، سازمان برنامه شما می‌توانید 36 متر آپارتمان مسکونی همراه با 12 متر پاسیو را به مبلغ 4 میلیارد تومان خریداری کنید. این واحد ساخت سال 1385 است و تنها یک اتاق دارد. اگر ماشین دارید می‌توانید از پارکینگ مشاع در این ساختمان استفاده کنید و آسانسور و انباری در اختیار شما قرار می‌گیرد. این واحد در طبقه اول واقع‌شده و قابلیت دریافت وام تا 960 میلیون تومان را دارد. آپارتمان مذکور به طور کامل بازسازی‌شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت خانه 56 متری در شهران شمالی

در ادامه به یک‌خانه آگهی شده در شهران شمالی می‌رسیم که تنها 56 متر بنا دارد. سال ساخت این خانه 1386 بوده ولی بازسازی کامل انجام شده است. این واحد دارای یک اتاق‌خواب است که در طبقه دوم قرار گرفته. اگر مشکلی برای بالا رفتن از پله ندارید می‌توانید این واحد را انتخاب کنید چون ساختمان آسانسور ندارد. همچنین باید ماشین را در خیابان پارک کنید چراکه پارکینگ هم در ساختمان موجود نیست. این واحد  دارای انباری بوده و شما با پرداخت 4 میلیارد تومان می‌توانید صاحب این خانه شوید. سالن داخلی این خانه بدون پرتی با پنجره‌های پرده خور ذکر شده است.

دریان سفر امید

غرب تهران_کاماپرس

یک واحد 40 متری در خیابان اباذر چند؟

یک واحد 40 متری در خیابان اباذر در غرب تهران برای فروش گذاشته‌شده است که فاقد پارکینگ و انباری و آسانسور است. این ملک یک اتاق‌خواب دارد و سال 1385 ساخته شده است. واحد ذکر شده نقلی و در بهترین فرعی منطقه واقع‌شده که گزینه بسیار مناسبی برای سرمایه‌گذاری به حساب می آید. قیمت کل این واحد 4 میلیارد تومان است. نورگیر بودن از مزایای خوب این خانه عنوان شده است.

قیمت آپارتمان نقلی در سازمان برنامه

در خیابان سازمان برنامه یک واحد 46 متری و مناسب برای مصارف اداری آگهی شده است. برای خرید این واحد شما باید 4 میلیارد هزینه کنید و با خرید آن صاحب یک پاسیو بزرگ و اختصاصی هم خواهید شد. ملک در طبقه همکف قرار دارد بنابراین شما از آسانسور استفاده نخواهید کرد، انباری برای واحد تعبیه‌شده اما پارکینگ ندارد. واحد یک خوابه و ساخت سال 1381 است.

قیمت آپارتمان دو خوابه در مرزداران

در خیابان مرزداران بر اتوبان یادگار امام یک واحد 85 متری برای فروش گذاشته‌شده که ساخت سال 1395 است. واحد دو خواب دارد و در طبقه چهارم یک آپارتمان 6 طبقه قرارگرفته است. امکانات ساختمان کامل است و پارکینگ و انباری و آسانسور هم دارد. سند ساختمان در دست تهیه است و شما می‌توانید نصف مبلغ را بپردازید و باقی آن را طی 4 ماه پرداخت کنید. این واحد 4 میلیارد قیمت‌گذاری شده است.

غرب تهران_کاماپرس

قیمت آپارتمان 20 ساله در شهران شمالی

در خیابان شهران شمالی یک واحد 56 متری برای فروش گذاشته‌شده که یک اتاق‌خواب دارد و عمر بنا 20 سال است. اگر ماشین ندارید نگران نباشید چون این ساختمان در نزدیکی مترو کوهسار واقع‌شده و پارکینگ و انباری دارد. درضمن برای بالا رفتن تا طبقه سوم باید از پله استفاده کنید. ملک کاملاً بازسازی‌شده و قابل رهن دادن هم هست. قیمت فروش خانه 4 میلیارد تومان و قیمت رهن آن 150 میلیون تومان پیش با ماهی 10 میلیون تومان اجاره است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارشیپور
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز